Үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн суурь чадамж

+1
00:00:00
-04:00:00

Үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн суурь чадамж

Үйлчилгээний байгууллагад тэр дундаа рестораны үйлчилгээний ажилтанд (зөөгч, бармен, бариста, бартендер, зохион байгуулагч) анх ажилд орохдоо зайлшгүй мэдэж байх, эзэмшвэл зохих зүйлс бол:

  • Үйлчилгээ гэж юу вэ?
  • Үйлчилгээний ажилтан ажилд өөрийгөө хэрхэн бэлтгэх вэ?
  • Инээмсэглэл ямар ач холбогдолтой вэ?
  • Ажил үйлчилгээний явцад зочинтой яаж харилцах ёстой вэ?
  • Рестораны ажилтнууд тэр дундаа гал тогоо болон заалны ажилтнууд хэрхэн хамтарч ажиллаж амжилтад хүрэх вэ? зэрэг байдаг. 

СУРГАЛТЫН АГУУЛГА

  • Хооллох хэрэгцээгээ хангах болон хоолны үйлчилгээ авахын ялгаа
  • Үйлчилгээ гэж юуг хэлдэг вэ?
  • Рестораны үйлчилгээнд ямар зүйлсийг хамруулж үзэх вэ?
  • Зочны сэтгэл ханамж гэж юу вэ? Хэрхэн зочноо сэтгэл ханамжтай байлгах вэ?
  • Үйлчилгээний ажилтан хүн дүр төрхөө хэрхэн бүрдүүлэх вэ? Ямар шаардлагууд тавигддаг вэ?
  • Инээмсэглэлийн ач тус, хэрхэн зөв инээмсэглэх вэ?
  • Зочны анхны сэтгэгдэл, түүний ач холбогдол юу вэ?
  • Зочдын зан төлөв тэдгээрийн зан төлөвт нийцүүлэн хэрхэн харилцах вэ?
  • Хоол хүлээн авах үеийн чанарын шинжилгээ гэж юу вэ?