Үйлчилгээний салбарт өөрийгөө бэлтгэ

Үнэгүй100,000₮Хямдрал: 100% offСургалтад бүртгүүлэх

Үйлчилгээний салбарт өөрийгөө бэлтгэ

Би юу сурах вэ?

Үйлчилгээний бизнесийн үйл ажиллагааг системийн боловсруулалт хийх арга, өдөр тутмын үнэлгээ хийх арга, сайжруулалтын боловсронгуй болгох арга, үйлчилгээний ёс зүйн хэм хэмжээг хялбар бий болгох арга, үйлчилгээний харилцааны аргуудыг тус тус суралцах болно.

Байгууллагын үйлчилгээний соёлыг бий болгоход дэмжлэг үзүүлэх, үйлчилгээний өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах арга аргачлал, менежментийн шинэлэг туршлагуудаас бизнестээ нэвтрүүлэх боломжтой аргуудыг нэгтгэн хүргэж байна.

Сургалтын онцлог

  • Онол, практик мэдлэг хосолсон сонирхолтой байдлаар бэлтгэгдсэн
  • Үйлчилгээний байгууллагын ажил олгогч нарт зориулан өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хэрэгжүүлэх аргуудыг багтаасан

Сургалтын үр дүн

  • Ажил олгогч өөрийн байгууллагын үйлчилгээний соёлыг тодорхойлон хэрэгжүүлэх аргаа тодорхойлон төгөлдөржүүлнэ
  • Ажил олгогч нь үйлчилгээний ажилтнаа хөгжүүлэх багц сургалттай болж бэлтгэгдсэн ажилтантай болно.