Дуудлагын төвийн ажилтны ур чадвар

Үнэгүй100,000₮Хямдрал: 100% offСургалтад бүртгүүлэх

Дуудлагын төвийн ажилтны ур чадвар

Би юу сурах вэ?

Лавлах төвийн үйлчилгээний онцлог ба хэрэглэгчдийнхээ хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэхийн тулд ажилтанд байвал зохих чадвар, сэтгэл зүй, хандлага.

Лавлах төвийн үйлчилгээний онцлогийг ойлгосноор ажилтнууд шинэ хандлага, шинэ сэтгэл зүйгээр ажилдаа хандаж, илүү чанартай үйлчилгээг үзүүлж сурна. Утсан харилцаанд дууны өнгө ямар чухал нөлөөтэйг ойлгож, цаашлаад зөв техникээр ярьж сурна.

Хичээлийн хөтөпбөр

  • Лавлах төвийн үйлчилгээ яагаад чухал вэ, яаж үйлчилгээ үзүүлвэл энэ нь үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээнд нийцэх вэ?
  • Утсан харилцаан дээр гаргадаг нийтлэх алдаанууд.
  • Дууны өнгө ямар нөлөөтэй вэ, дууны өнгөө хэрхэн сайжруулах вэ?