Байгууллагын бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээг хэрэглэгчдэд танилцуулах Зах зээл судалгаа явуулж, худалдан авагчдын хэрэгцээ, сонирхлыг ойлгох Борлуулалтын стратеги, арга хэмжээг төлөвлөх, гүйцэтгэх Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, урт хугацааны харилцааг бий болгох Өдөр тутмын борлуулалтын тайланг бэлтгэх, борлуулалтын зорилтот төлөвлөгөөг мөрдөх Шинэ бизнесийн боломжуудыг эрэлхийлэх, борлуулалтын сувгуудыг өргөжүүлэх Борлуулалтын арга барил, техникийг сайжруулахад анхаарах
Сошиал медиа стратегийг гарган авч, хэрэгжүүлэх ба удирдах Сошиал медиа контентыг удирдах ба дээр ажиллах Сошиал медиа кампанит ажлын амжилтыг хэмжих Сошиал медианы шилдэг туршлага болон технологиудыг сүүлийн үеийн мэдээллээр шинэчлэх Buffer, Hootsuite зэрэг сошиал медиа маркетингийн хэрэгсэлүүдийг ашиглах Маркетинг, Борлуулалт, Бүтээгдэхүүний хөгжилтэй хамтран ажиллах SEO ба хэрэглэгчийн холбоог сайжруулахын тулд контентыг оптимизаци хийх Сошиал медиа дээр мэргэжлийн харилцааг бий болгох
B2B болон Horeca суваг дахь борлуулалт: Horeca (зочид буудал, ресторан, нийтийн хоолны үйлчилгээний байгууллагууд)-ийн болон B2B салбарын борлуулалтын төлөвлөгөө, стратегийг боловсруулж хэрэгжүүлэх. Шинэ харилцагчдыг татан оролцуулах, борлуулалтын зах зээлийн судалгаа хийх, мөн борлуулалтын хэрэгцээг тодорхойлох. Худалдааны төлөөлөгчдийн болон менежерүүдийн багийг удирдан ажиллах, зорилтуудыг биелүүлэх. Харилцагчийн үйлчилгээ, хамтын ажиллагаа: Харилцагчтай тогтмол харилцаа холбоо барьж, шаардлагатай бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээний талаар зөвлөгөө өгөх. Борлуулалтын үйл явцыг дэмжих, харилцагчдын сэтгэл ханамжийг хянах. Борлуулалтын гэрээ болон хэлцлийг амжилттай байгуулж, гэрээний нөхцлийг хангах. Судалгаа, шинжилгээ: Зах зээлийн чиг хандлагыг судлах, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагаа, шинэ боломжуудын талаар мэдээлэл цуглуулах. Бизнесийн шаардлагад нийцсэн борлуулалтын хөтөлбөрүүдийг боловсруулж хэрэгжүүлэх. Тайлан гаргалт, удирдлагын дэмжлэг: Борлуулалтын үзүүлэлт, орлогын төлөвлөлт, үр дүнгийн талаар тайлан гаргах. Менежментийн багт мэдээлэл, санал хүсэлт гаргах.
Хариуцсан бүс нутгийн салбар, цэгүүдийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хянах, дэмжлэг үзүүлэх Борлуулалтын төлөвлөгөөний биелэлтийг хянах, өсгөх арга хэмжээг хэрэгжүүлэх Ажилтнуудын ажлын гүйцэтгэлд хяналт тавих, тайлагнах Компанийн бодлого, стандарт, дүрэм журмыг хэрэгжүүлэх, хяналт тавих Сургалт, мэргэжил олгох чиглэлийн ажил зохион байгуулах Шинэ салбар, цэг нээх судалгаа, зохион байгуулалтад оролцох Харилцагч, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг үнэлэх, сайжруулах санал санаачилга гаргах Томилолтоор орон нутагт тогтмол ажиллах, шаардлагатай тохиолдолд яаралтай очих чадвартай байх