Байгууллагын маркетингийн төлөвлөгөөний дагуу дизайн гаргах Маркетингийн идэвхжүүлэлтийг гүйцэтгэх, мониторинг хийх Маркетингийн судалгаа хийн, үр дүнд үндэслэн цаашид ажил үүргийг төлөвлөх боловсруулах Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх шинэ санаа, хөтөлбөр гаргах, хэрэгжүүлэх
Компанийн стратегийн хүрээнд бизнес төсөл төлөвлөгөө боловсруулах, Бизнесийн шинжилгээ, анализ хийх, хэрэгжилтийг хангаж ажиллах, бизнесийн өсөлтийн стратегийг тодорхойлж хэрэгжүүлэх Компанийн бизнесийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх, тогтвортой хөгжих боломжоор хангаж ажиллах АБТ-д заасан бусад чиг үүргүүд
Байгууллагын голлох системийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хариуцах Системийн хэрэглэгчдэд шаардлагатай мэдээллээр хангаж, дэмжлэг туслалцаа үзүүлэх, хяналт тавих Хөгжүүлэлтийн бичиг баримтыг боловсруулах, Шаардлагатай өөрчлөлт, сайжруулалтыг нэвтрүүлэх Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүрэг