Захирлын өдөр тутмын ажлын зохион байгуулалтыг хангах, Албан бичиг төлөвлөх, боловсруулах, хөтлөх, илтгэх, тайлагнах, Хурал, уулзалт төлөвлөн зохион байгуулах Оффисын зохион байгуулалт, үйл ажиллагааг удирдаж, хариуцан ажиллах Байгууллагын албан хэрэг хөтлөлтийг холбогдох дүрэм, журам, заавар, стандартын дагуу хөтлөн явуулах, Байгууллагын архивын үйл ажиллагааг хариуцах, Удирдлагын үйл ажиллагаатай холбоотой гэрээ, тушаалын төсөл бэлтгэх, Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгавар биелүүлэх зэрэг АБТ-ын дагуу ажлуудыг хийж гүйцэтгэнэ.