Бараа материалын мэдээ тайланг гаргаж, удирдах ажилтанд танилцуулах Бараа материалыг зохих журмын дагуу тоолон хүлээн авах Бараа материалыг захиалгын дагуу бүрэн ирж байгаа эсэхэд хяналт тавих Гадаад бэлтгэн нийлүүлэгчээс ирүүлсэн тээврийн бичиг баримтыг үндэслэн барааг орлогод авах Агуулахын барааны үлдэгдлийн мэдээ тайланг гаргаж, удирдах ажилтанд танилцуулах Агуулахын бараа нэр төрөл бүр нь ЭМХ цэгцтэй стандартын дагуу өрөх ажиллагааг зохион байгуулах
- Борлуулалттай холбоотой санхүүгийн тооцоог бүртгэх, хянах - Тайлан мэдээг боловсруулах, бэлтгэн тайлагнах - Өглөг, авлагын тооцоо нийлэх, хяналт тавих - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад чиг үүргүүд
Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Товлосон маршрутын дагуу өөрт хуваарилагдсан сувгаар явж захиалга авах, танилцуулга хийх, бараа бүтээгдэхүүнийг амжилттай борлуулах Харилцагчийн лангуунд барааны тасалдал үүсгэхгүй байхад анхаарч, мөн барааны өрөлт хураалтыг стандартын дагуу байлгахад хяналт тавих Харилцагч худалдан авагчаас авсан захиалгыг САП системд бүртгэж, захиалга үүсгэх Өөрийн хариуцсан харилцагч нарын авлагыг хянаж, төлбөр төлөлтийг барагдуулах чиглэлд борлуулалтын менежер, авлагын хянагч, тооцооны ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийг боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг).
Борлуулалтын стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Борлуулалтын багийг удирдан зохион байгуулах Зах зээлд шинжилгээ хийх Борлуулалтын зорилгуудыг тогтоож, биелэлтийг хянах Хэрэглэгчийн харилцааг сайжруулах, шинэ үйлчлүүлэгчид татах Борлуулалтын тайлан, статистик мэдээллийг бэлтгэх Борлуулалтын төсөв, зардлыг удирдах Борлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах шинэ арга хэмжээ зохион байгуулах
Компанийн хүний нөөцийн төлөвлөлтийн дагуу сул орон тоо бий болсон ажлын байрыг тухай бүр албан тушаалын шаардлага хангахуйц хүний нөөцөөр хангах Сонгон шалгаруулалтын үйл ажиллагааг Хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалтын журмын дагуу зохион байгуулах Компанийн ажлын зарын нэгдсэн сайтад нээлттэй ажлын байрны мэдээллийг тогтмол шинэчлэн байршуулах, бүрдүүлэлтийн эх үүсвэр, сувгийг нэмэгдүүлж ажиллах Шинэ ажилтанд байгууллага, ажил үүрэг, хамтран ажиллагчдад танилцуулах, чиглүүлэх, Шинэ ажилтан, албан тушаал дэвшин ажиллаж байгаа ажилтны туршилтын хугацааны дасан зохицох хөтөлбөрийг чиглүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих
* Бараа бүтээгдэхүүнийг падааны дагуу агуулахаас хүлээн авч, маршрутын дагуу харилцагчдад хүргэх
Хэрэглэгчдэд косметикийн бараа, хүнсний бараа бүтээгдэхүүнийг танилцуулан сурталчилж хэрэглэгч нэг бүрийн сэтгэл ханамжид хүрч худалдаа борлуулалтын үйлчилгээ үзүүлэх.
Разработка и реализация стратегии продаж FMCG продукции Выполнение планов и целей продаж, руководство и координация команды Проведение анализа рынка и конкурентов, выявление новых возможностей Управление каналами продаж (Traditional trade, Modern trade, Key accounts) Руководство деятельностью команды продаж, постановка KPI и оценка выполнения Развитие долгосрочного и устойчивого сотрудничества с клиентами Тесное взаимодействие с отделами маркетинга, логистики и другими внутренними подразделениями
Основные обязанности: Разработка и реализация общей политики и стратегии продаж компании Руководство деятельностью отдела продаж, выполнение планов и целей Проведение анализа рынка и конкурентов, выявление новых бизнес-возможностей Развитие и эффективное управление каналами продаж (B2B, B2C, Key accounts, Modern trade, Traditional trade) Оптимальная организация структуры отдела продаж и развитие персонала Стратегическое взаимодействие с финансовым, маркетинговым, логистическим и другими подразделениями компании Подготовка отчетов, аналитики и рекомендаций для руководства компании
Хүүхдийн сүүн бүтээгдэхүүний сургалт, мэдээлэл түгээх Байгууллагыг төлөөлж эмнэлэг болон бусад эрүүл мэндийн байгууллагуудтай харьцах Компанийн цахим хуудас болон сошиал орчинд бүтээгдэхүүнийг таниулах, сурталчилах Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад чиг үүргийн дагуу ажиллана
Видео контентыг боловсруулах, засварлах, болон шинэчлэн гаргах Төслийн шаардлагын дагуу видео материалуудыг цуглуулах Зураг, дуу, эффектүүдийг нэгтгэн видео боловсруулах Гарсан видео контентыг хянах, засварлах, болон баталгаажуулах Хугацаа, төсвийн хүрээнд ажиллах
Маркетинг, идэвхижүүлэлтийн хөтөлбөрийн дагуу эх бэлтгэл хийх Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга, дизайныг бэлтгэх Үйл ажиллагаатай холбоотой постер, загвар зураг, видео бэлтгэх Ажлын байрны тодорхойлолтод тусгагдсаны дагуу бусад үүргүүд
Худалдааны цэгүүд дээрх идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг төлөвлөх, зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх. Брэнд болон бүтээгдэхүүний идэвхжүүлэлтийн стратеги боловсруулж, хэрэгжилтийг хангах. Худалдааны цэгүүдийн өрөлтийн стандартыг мөрдүүлж, мерчиндайзингийн бодлогыг хэрэгжүүлэх. Урамшуулалт хөтөлбөр, хямдрал, бэлгийн багцын үйл ажиллагааг зохион байгуулах, үр дүнг тайлагнах. Борлуулалтын багтай уялдаа холбоотой ажиллаж, нэмэлт борлуулалтыг бий болгох тактик, стратеги боловсруулах. Зах зээл болон өрсөлдөгчийн идэвхжүүлэлтийн судалгаа хийх, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах. Trade marketing төсвийг оновчтой төлөвлөж, үр ашигтай зарцуулах, ROI-д үндэслэн үнэлгээ хийх. Сувгийн онцлогт тохирсон идэвхжүүлэлтийн шийдэл боловсруулах (Орчин үеийн, уламжлалт, бүс нутгийн суваг). KPI үзүүлэлтүүдийг тодорхойлж, хэрэгжилтийг хянах, гүйцэтгэлийг үнэлэх.