• Үйлчлүүлэгчээс тээврийн захиалга хүлээж авах, түргэн шуурхай хугацаандаа хариу өгөх, журмын дагуу үнийг тооцоолж үнийн санал тохирох • Зах зээлийн судалгаа (үнийн, өрсөлдөгчийн, үйлчилгээний, бусад) хийх, удирдлагад танилцуулах, холбогдох саналыг танилцуулах, • Үйлчлүүлэгчтэй уулзалт зохион байгуулах, биечлэн борлуулалт хийх, •Үйлчлүүлэгчийг халамжлах, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах, урт хугацаанд хамтран ажиллах, • Тээврийн эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх, тээврийн даатгалын тохиолдлыг бүртгүүлэх, бичиг баримтыг бүрдүүлж даатгалын байгууллагад өгч хамтран ажиллах,