-Ажилтнуудын өглөөний хөнгөн цай, өдрийн хоол хийх /5-10 ажилтан/ -Тусгай менюны дагуу эмчилгээний эрүүл хоол бэлтгэх -Хэрэгцээ шаардлагад тулгуурлан, менюы шинэчлэл хийх, технологийн карт боловсруулах
Эмнэлгийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах Үйлчилгээний стандартыг мөрдөн ажиллуулах Удирдлагыг шаардлагатай мэдээллээр хангах Ажилтнуудын ажил үүргийн хуваарьт хяналт тавьж, чиглүүлэн ажиллах Ажилтнуудыг сургах хөгжүүлэх
Үрэгч спа үйлчилгээг үзүүлэх Спа процессийн үеэр үйлчлүүлэгчдийн тав тухтай байдлыг хангах Спа үйлчилгээний стандарт, дүрмийг дагах Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээг ойлгож, зөвлөгөө өгөх Спа бүтээгдэхүүнүүдийг танилцуулах, санал болгох Спа процесийн дараа үйлчлүүлэгчдийн сэтгэгдлийг хүлээн авах Спа орчин болон тоног төхөөрөмжийг цэвэр, эмх цэгцтэй байлгах Спа үйлчилгээний талаар мэдээлэл, сурталчилгаа хийх
Уламжлалтын эмчилгээ хийх Эмчлэгчийн удирдамжийг дагаж мөрдөх Эмчилгээний төлөвлөгөө боловсруулах Хэрэглэгчийн эрүүл мэндийн байдалд хяналт тавих Эмчилгээний үр дүнг үнэлэх Эмчилгээний явцад шаардлагатай зөвлөгөө өгөх Эмчилгээний материал, хэрэгслийг бэлтгэх Хэрэглэгчдэд эрүүл мэндийн боловсрол олгох Эмчилгээний тайлан, мэдээллийг боловсруулах Эмчилгээний түүхийг хадгалах
Арьсны өвчний оношилгоо, эмчилгээ хийх Арьс гоо заслын үйлчилгээний явцад өвчтөнтэй харилцах Гоо заслын эмчилгээний төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжүүлэх Арьс гоо заслын бүтээгдэхүүн, техник хэрэгсэл ашиглах Эмчилгээний явц, үр дүнг хянах Арьсны эрүүл мэндийг дэмжих зөвлөгөө өгөх Оношилгоо, эмчилгээний талаар мэдээлэл, тайлан гаргах Гоо заслын шинэ технологи, аргачлалд суралцах
Маркетингийн стратеги боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Зах зээл судлах, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах Маркетингийн кампанит ажил, сурталчилгааны агуулгын төлөвлөлт Нийгмийн медиа болон цахим маркетингийн үйл ажиллагааг удирдах Танилцуулга, хэвлэл мэдээлэлд зориулсан материалыг бэлтгэх Хэрэглэгчийн санал хүсэлтийг судлах, дүн шинжилгээ хийх Багийн гишүүдтэй хамтран ажиллаж, зорилтод хүрэхэд дэмжлэг үзүүлэх
Зочид, үйлчлүүлэгчдийг угтах үдэх үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах объект руу орох, гарах хөдөлгөөнд хяналт тавих, зочдыг эелдэг найрсгаар угтан авч, шаардлагатай мэдээллээр хангах, үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад чиглэсэн багийн ажиллагааг дэмжин ажиллана. Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг: Ажилтнуудын ирц бүртгэх, нэгтгэх, хяналт тавих Объект руу орох, гарах хөдөлгөөнийг хянах, бүртгэх Эмнэлгийн цэвэр, цэмцгэр байдалд хяналт тавьж, стандартад нийцсэн орчин бүрдүүлэхэд анхаарах Зочдыг найрсгаар угтан авч, шаардлагатай мэдээллээр хангах, чиглүүлэх Утсан харилцаагаар болон биеэр ирсэн үйлчлүүлэгчдэд эмнэлгийн үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Холбоо, харилцаа, мэдээллийн урсгалыг зөв зохион байгуулах Удирдаж буй багийн гүйцэтгэлд үнэлгээ өгөх, ажлын зохион байгуулалтад оролцох Хангамжийн бараа материлын захилга, олголт хариуцах Байгууллагын бусад өдөр тутмын үйл ажиллагаанд идэвхтэй оролцох
Биеийн массаж, нүүрний гоо сайхан Гоо сайхны аппараттай тулж ажиллах Үйлчилгээ, бүтээгдэхүүн мэдээлэл, борлуулалт Үйлчилгээний стандартыг мөрдөж ажиллах Хэрэглэгч, үйлчлүүлэлгчид зөв мэдээлэл өгөх, үйлчилгээний мэдээлэлээ зөв хүргэж чаддаг байх Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан чиг үүргийн дагуу
- Ажилчдыг өдөр тутмын удирдлагаар хангаж ажиллах , - Компанийн зорилтыг төлөвлөх , хэрэгжүүлэх, үнэлэх - Хэрэгцээ шаардлагыг урьдчилан тооцоолж, санхүүгийн зорилтыг хэрэгжүүлэх, жилийн төсөв бэлтгэх, зардлыг хуваарилах, зөрүүг шинжлэх, засаж залруулах ажлуудыг хэрэгжүүлэх - Чанар болон харилцагчийн үйлчилгээний стандартуудыг дагаж мөрдүүлэн үйлчилгээний чанарыг хадгалж ажиллах, чанар болон харилцагчийн үйлчилгээний асуудлуудыг шинжилж, шийдвэрлэх, процессийг сайжруулах