- Харилцагч үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн бүтээгдэхүүний талаар мэдээлэл өгөх - Харилцагч үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ шаардлагад нь нийцсэн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний дагуу гэрээ байгуулах; - Харилцагч үйлчлүүлэгчдээс нөхөн төлбөрийн материалыг гэрээний шаардлагын дагуу хүлээн авах; - Харилцагч үйлчлүүлэгчдийн бүтээгдэхүүний гэрээний цуцлалтыг хийх; - Утсаар дуудлага хүлээн авч, санал хүсэлтийн дагуу шийдвэрлэж өгөх;
Компанийн даатгуулагч нарт учирсан хохирлын материалыг хүлээн авч хянан, шийдвэрийн төсөл боловсруулж удирдлагад танилцуулж шийдвэр гаргуулах; Үндсэн үүргийн хүрээнд компанийн нийт даатгуулагчид учирсан хохирлыг цаг тухайд нь үнэн зөв тооцож олгох; Төв болон орон нутгийн салбаруудаас даатгуулагчид нөхөн төлбөр олголтын байдлыг зохион байгуулах ажилд оролцох; Нөхөн төлбөр тооцож олгох асуудлыг боловсронгуй болгох чиглэлээр санал санаачлагууд гаргаж удирдах албан тушаалтанд мэдэгдэх. Гаргасан санал санаачлагаа хэрэгжүүлэх.