Банкны харилцагч, салбар нэгжүүд, тэдгээрийг дэмжин ажиллах нэгж хоорондын процессын уялдаа холбоог сайжруулах, шинэчлэн хөгжүүлэх, нэвтрүүлэхэд тухайн процесст холбогдох нэгжүүдтэй хамтран ажиллаж процессын гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэх, банкны хэмжээнд бизнес процесс менежментийн бодлогыг хэрэгжүүлэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Харилцагчид сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авах нөхцлийг бүрдүүлэх, үйлчилгээ авах бүхий л хугацаанд харилцагчийг халамжлах, туслах, зөвлөгөө өгөх, чиглүүлэх, харилцагчийн урсгал зохицуулалт, ачаалал хүлээлгийг бууруулах ажлыг удирдан зохион байгуулах; Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг өөрийн ажиллаж буй салбар, тооцооны төвийн ажилтнуудад мөрдүүлэх, шаардлагатай сайжруулах чиглэл өгөх, хяналт тавих, баг хамт олныг харилцагчийн үйлчилгээгээр дэмжлэг үзүүлэн манлайлан ажиллах;
Банкны үйл ажиллагааг бүтээмжтэй, үр ашигтай байлгах зорилгоор банкны хэмжээнд мөрдөх бизнес процесс менежментийн бодлогыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх, процесс суурьтай соёл, засаглалын тогтолцоог бий болгоход оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Харилцагчид сэтгэл ханамжтай үйлчилгээ авах нөхцлийг бүрдүүлэх, үйлчилгээ авах бүхий л хугацаанд харилцагчийг халамжлах, туслах, зөвлөгөө өгөх, чиглүүлэх, харилцагчийн урсгал зохицуулалт, ачаалал хүлээлгийг бууруулах ажлыг удирдан зохион байгуулах; Харилцагчийн үйлчилгээний стандартыг өөрийн ажиллаж буй салбар, тооцооны төвийн ажилтнуудад мөрдүүлэх, шаардлагатай сайжруулах чиглэл өгөх, хяналт тавих, баг хамт олныг харилцагчийн үйлчилгээгээр дэмжлэг үзүүлэн манлайлан ажиллах;
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
МИК ОССК ХХК-д болон Тусгай зориулалтын компаниуудад /ТЗК/ тайлан тооцоог цаг хугацаанд нь чанартай бэлтгэж хүргүүлэх, МИК хариуцсан албанаас гадагшаа болон дотооддоо явуулах албан бичиг баримтыг цаг хугацаанд нь чанартай бэлтгэж хүргүүлэхэд оршино.
Үндсэн чиг үүрэг – жижиг дунд бизнес, эдийн засгийн секторуудыг судлах, тэргүүлэх эдийн засгийн салбаруудын судалгааг хийж ажилтнуудыг мэдээллээр хангах, зах зээлийн болон өрсөлдөгчдийн судалгааг хийх тайлагнах, бизнесийн төсөв төлөвлөгөө боловруулах, гүйцэтгэлийг хянах, шаардлагатай журам заавар боловсруулах, SME чиглэлд гарч буй шинэ хандлага трэнд судлах, харилцагчдын дата баазд судалгаа хийж давхар борлуулах боломжит бүтээгдэхүүнийг тодорхойлж борлуулалтын нэгжүүдэд өгч дэмжлэг үзүүлэх
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Банкны салбар, тооцооны төв, кассуудын цахилгааны эвдрэл гэмтлийг засах, аж ахуйн ажилд туслахад оршино.
Тогтмол орлоготой зээлийн судалгааны ажилтнуудын хийж гүйцэтгэсэн зээлийн судалгаа, зээлжих зэрэглэл, төлбөрийн чадварын үнэлгээ, дүгнэлтийг мэргэжлийн түвшинд хянаж, баталгаажуулах, гарсан алдаа зөрчлийг тухай бүрт арилгуулах, судалгааны ажилтнуудыг сургаж, дадлагажуулахад оршино.
Монгол улсад үйл ажиллагаа явуулж буй гадны хөрөнгө оруулалттай аж ахуйн нэгж, элчин сайдын яам, олон улсын байгууллага болон тэдгээрийн ажилтанд зориулсан банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, борлуулах, харилцагчдын өмнө банкийг төлөөлөн үйлчлэх, харилцагчийн үйлчилгээний сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэн, банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэн ажиллахад оршино.
Бизнесийн нэгжид дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор ББГ, салбарын зээл, барьцааны гэрээ, түүнтэй холбоотой бусад бүх төрлийн гэрээ, материалыг түргэн шуурхай, алдаагүй үнэн зөв бэлдэх; үндсэн системд үнэн зөв бүртгэхэд оршино.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Виза, Мастер, АМЕХ, UPI байгууллагаар дамжин хийгдэж буй маргаантай гүйлгээний хүсэлт хүлээн авч холбогдох дүрэм журмын дагуу шийдвэрлэх, картын луйврын гүйлгээний эрсдэлийг зохих түвшинд барихад судалгаа хийх, олон улс болон дотоодын эрсдэлээс сэргийлэх, туршлагыг нэвтрүүлэх, технологийн нэвтрүүлэлт хийх, холбогдох нэгжүүдийг удирдлагаар хангаж ажиллахад оршино.
Харилцагчид банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл хүргэх, борлуулах, халамжлах үйлчилгээг харилцааны өндөр түвшинд утсаар дамжуулан хүргэх, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд оршино.
АТМ, CDM–ийг бэлэн мөнгөөр цэнэглэх кассеттай мөнгө, цаасан мөнгийг эрсдэлгүй зөөвөрлөх, тээвэрлэх, орлогыг КҮЗХ-т тушаах, хүлээлцэж, инженерт хяналт тавьж ажиллахад оршино
Банкны хэмжээнд бүртгэгдсэн харилцагчийн гомдол, санал хүсэлтийг үнэн зөв алдаагүй бүртгэлжүүлэх, гомдол шийдвэрлэлтийн тайланг тухай бүр холбогдох нэгж, удирдлагуудад тайлагнах. Гомдлын шалтгааныг тодорхойлж баталгаажуулах, чанарын даалгавар хүргүүлэх, тайлан мэдээний агуулгыг сайжруулах, тайлантай холбоотой программыг тогтмол сайжруулах, автоматжуулах, банкны нэгж бүрд харилцагчийн гомдол болон алдааны мэдээллийг бэлтгэн хүргэхэд оршино.
Төлбөрийн картын сэжигтэй гүйлгээг 24/7 цагаар хянах, эрсдэлтэй гүйлгээ гарсан тохиолдолд зохих арга хэмжээ авч, картын эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах, банкны АТМ, СДМ-ийн хэвийн үйл ажиллагааг хянах, хэрэгжилтэд хяналт тавьж ажиллахад оршино.
Харилцагчийн салбар тооцооны төв болон цахим банкны үйлчилгээ ашиглан хийсэн банк хоорондын төгрөгийн болон гадаад валютын төлбөр тооцоог тусгай сүлжээ ашиглан түргэн шуурхай, цаг хугацаанд нь илгээх болон хүлээн авах, харилцагчид банк хоорондын гадаад, дотоод төлбөр тооцооны талаар үнэн зөв мэдээлэл өгөх, холбогдох журам, зааврыг мөрдөж ажиллахад оршино.
Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээнд чанарын хяналт хийх, харилцагчийн замналыг бүх түвшинд ойлгомжтой болгох, үл тохирлыг арилгах, сайжруулах ажлыг холбогдох нэгжтэй хамтран зохион байгуулах, харилцагч халамжлах бодлогыг хэрэгжүүлэх, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэхэд оршино.
Банканд өндөр үр ашигтай харилцагчдад хөрөнгийн удирдлагын үйлчилгээ үзүүлэх, хөрөнгийн удирдлагын дэд бүтцийг хөгжүүлэх, хөрөнгө оруулалтын оновчтой багцыг бүрдүүлэх
Голомт банкны харилцагчийн үйлчилгээний төвд хандсан харилцагчдад утсаар бүтээгдэхүүн үйлчилгээний мэдээлэл хүргэх, тулгарсан асуудлыг шийдвэрлэх
Салбар нэгжийн бүртгэлийн үйл ажиллагаанд заавар зөвлөмж өгөх, салбар нэгжийн болон харьяалагдах хэлтэс нэгжийн үйл ажиллагааг тасралтгүй хэвийн явахад орлон ажиллах замаар дэмжлэг үзүүлж ажиллахад оршино.
Аудитын чиг үүргийг мэргэжлийн стандартын түвшинд, үр дүнтэй хэрэгжүүлэх, тодорхой чиг үүрэг, банкны бүтцийн нэгжийг хариуцан авах, үйл ажиллагаанд мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлж ажиллах, Банкны үйл ажиллагааг бүхэлд нь хамруулан банкны засаглал, эрсдлийн удирдлага, дотоод хяналтын систем, санхүүгийн тайлагнал, үйл ажиллаагааны үр дүн зэрэгт бие даасан, бодит баталгаажуулалт хийх, мэргэжлийн үүрэг зөвлөмж гаргах, үр дүнг тайлагнах.
Статистик, математикийн аргачлал ашиглан ахисан болон энгийн түвшний анализ хийж аудитын үйл ажиллагааг оновчлох, аудитын үе шат бүрд дэмжлэг үзүүлэх, үйл ажиллагааг сайжруулах, нөөцийг хэмнэх
Банкны мэдээллийн технологийн эрсдэлийн удирдлага, дотоод хяналтын тогтолцоог үнэлж, хараат бус, бодит баталгаажуулалт хийх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх замаар үйл ажиллагааг сайжруулах, үнэ цэнэ нэмэх, зорилгодоо хүрэхэд нь туслах юм.
Харилцагчийн хүсэлтийн дагуу санхүүгийн болон санхүүгийн бус гүйлгээг хүчин төгөлдөр баримтыг үндэслэн нэг цэгээс хийж гүйцэтгэхэд оршино.
Жижиг дунд бизнес эрхлэгчид болон нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангах. Шинээр харилцагч татах, хуучин харилцагчаа алдахгүй байхад анхаарах, харилцагчаас банкинд ирэх өгөөжийг нэмэгдүүлэх.
Банкны хэмжээнд ашиглагдаж байгаа компьютер, техник тоног төхөөрөмж, АТМ, СДМ төхөөрөмжүүдийн хэвийн ажиллагаа, ПОС төхөөрөмжийн борлуулалт, түүний засвар үйлчилгээ, хэрэглээний болон тусгай програм хангамжийг шинээр суурилуулах, засвар үйлчилгээ хийх, сүлжээний холболт хийн хэвийн ажиллагааг хангахад оршино.
Харилцагч болон салбар, тооцооны төв, кассаас мөнгө хураалт болон зузаатгалаар тоолох тасагт ирж тоологч, операторын тоолсон багц мөнгөний бүс цаасны бүрэн бүтэн байдал, он сар өдөр, гарын үсэг үнэн зөв эсэхийг шалган бүсэлж Нөөцийн няравт хүлээлгэн өгөхөд оршино.
Харилцагч болон салбар, тооцооны төв, кассаас мөнгө хураалт болон зузаатгалаар ирсэн цүнхтэй мөнгийг үнэн зөв тоолж, шалган хүлээлгэн өгөхөд оршино.
Бизнесийн нэгжид дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор салбарын зээлийн хувийн хэрэг, материалыг цахимжуулах, товъёг дарааллын дагуу түргэн шуурхай, алдаагүй, гаргацтайгаар скандэж баримтын систем DMS-д оруулах, эх хувь цаасан материалыг алдаагүй, үнэн зөв, бүрэн гүйцэт цэгцлэн архивт хүлээлгэн өгөхөд оршино.
Хугацаа хэтэрсэн зээлийн өрийг утсаар ярьж богино хугацаанд төлүүлж, хугацаа хэтрэлтийг бууруулах, зээл цуглуулах.
Банкны хэмжээнд шинээр хэрэгжих төслүүдийн хэрэгцээ шаардлагыг холбоотой хэлтэс нэгжтэй хамтран тодорхойлж, сонгон шалгаруулалт явуулах, үүн дээр үндэслэн нийт хэрэгжих төслүүдэд төслийн удирдлагын стандартыг нэвтрүүлэх, хэрэгжиж буй төслүүдэд стандартыг хэвшүүлэх, төслүүдийн гүйцэтгэлийг хянах, шинээр эхлэх болон хэрэгжиж буй төслүүдийн уялдаа холбоог хангах, нэгдсэн мэдээлэл гаргаж өгөх, хэлтсийн болон төслийн баримт бичгийн стандартыг хангуулахад оршино.
Хугацаа хэтэрсэн зээлийн өр төлбөртэй харилцагчтай утас болон цахим суваг ашиглан холбогдох, биечлэн уулзах, шуудангаар мэдэгдэх хуудас илгээх, зээлийн өр төлбөрийг богино хугацаанд төлүүлэх, хариуцсан салбарын зээл цуглуулах үйл ажиллагааг хянах, хугацаа хэтрэлтийг бууруулах, зээл цуглуулахад оршино.
Банкны бизнесийн зорилгын онцлогт суурилсан, хэрэглэгчдийн шаардлага болон датанд суурилсан шийдвэр гаргалтын хэрэгцээнд нийцсэн дата моделиудыг үүсгэх, засах, хөгжүүлэх тэдгээрийг хэрэглэгчдэд хүргэх BI шийдлүүдийг нэвтрүүлэх, хөгжүүлэх, хэвийн ажиллагааг хангах үйл ажиллагааг үр дүнтэй, оновчтой хэрэгжүүлэхэд оршино.
Банкны үйл ажиллагааны баримт бичгийг эмхэлж цэгцлэх, хавтаст хэрэг бүрдлийг зохион байгуулах, архивлах, сан хөмрөг үүсгэх, үнэ цэнийг нягтлан шалгах, данс бүртгэл үйлдэх, тоо бүртгэл хөтлөх, хадгалж хамгаалах, ашиглуулах ажлуудыг тус тус зохион байгуулахад оршино. Банкны зээлийн хувийн хэрэг материалыг эмхэлж цэгцлэх, хавтаст хэрэг бүрдлийг зохион байгуулах, товъёог үйлдэж үдэх, архивлах, сан хөмрөг үүсгэх, үнэ цэнийг нягтлан шалгах, данс бүртгэл үйлдэх, тоо бүртгэл хөтлөх, хадгалж хамгаалах, ашиглуулах ажлуудыг тус тус зохион байгуулахад оршино.
Банкны зорилго, стратегид тулгуурлан үр ашигтай харилцагчийн бааз суурийг нэмэгдүүлэх, хадгалж үлдэхэд чиглэсэн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хөгжүүлэх, шинээр нэвтрүүлэх, хүргэх сувгийг нээх нэмэгдүүлэх, харилцагчийг идэвхижүүлэх үйл ажиллагааг холбогдох нэгжүүдтэй хамтран хэрэгжүүлэх замаар иргэдийн бизнесийг тэлэх, эдгээртэй холбоотой үйл ажиллагааг гүйцэтгэх, тайлагнах
Зээлийн судалгаанд ирж буй материалын бүрдэл бүрэн эсэх, системд өргөдөл үүсгэн ирүүлсэн эсэхийг шалган зээлийн мэргэжилтнүүдийн судалгааны ачааллын тэнцвэртэй байдлыг хангуулж, хуваарилалт хийн түүнтэй холбоотой бүртгэл хөтлөх, тайлан гаргах
Зээлийн үйл ажиллагааны журамд заасан бичил болон жижиг бизнесийн зээлийн судалгаа, эрсдэлийн дүгнэлтийг чанартай гүйцэтгэх замаар жижиг, бичил бизнесийн зээлийн багцын чанарыг зорилтот түвшинд хадгалах;
Үүрэг гүйцэтгэж буй объектын аюулгүй байдлыг хангах, банкны бүх байр, объектын үйл ажиллагаа хэвийн явагдаж буй эсэхийг биечлэн хянах, ажилтнуудын стандартыг мөрдүүлэх, байгууллагын харилцагчдыг угтан авч чиглүүлэх, заавар зөвлөгөөгөр ханган ажиллах;
Банкны бизнесийн зорилт, төсөв төлөвлөгөөний биелэлтийг хангахад чиглэн харилцагч, зах зээлийн онцлогт тохируулан борлуулалтын үйл ажиллагааны идэвхжүүлэлтийг газар дээр нь холбогдох нэгж, салбаруудтай хамтран зохион байгуулах, чанартай гүйцэтгэл гаргахад зорьж ажиллах, борлуулалтын процессийг сайжруулахад оршино.
Банкны хэмжээнд шинээр хэрэгжих төслүүдийн хэрэгцээ шаардлагыг холбоотой хэлтэс нэгжтэй хамтран тодорхойлж, сонгон шалгаруулалт явуулах, үүн дээр үндэслэн нийт хэрэгжих төслүүдэд төслийн удирдлагын стандартыг нэвтрүүлэх, хэрэгжиж буй төслүүдэд стандартыг хэвшүүлэх, төслүүдийн гүйцэтгэлийг хянах, шинээр эхлэх болон хэрэгжиж буй төслүүдийн уялдаа холбоог хангах, нэгдсэн мэдээлэл гаргаж өгөх, хэлтсийн болон төслийн баримт бичгийн стандартыг хангуулахад оршино.