Сошиал маркетингийн төлөвлөгөөг улирал, сар, долоо хоногоор төлөвлөх, Бүтээлч, цаг үеэ олсон контент (богино хэмжээний бичлэг, пост, стори, reel г.м)-ийн шинэ санаа гаргаж, хөгжүүлэх, Багаараа болон төлөвлөгөөний дагуу ганцаарчлан сошиал контент бүтээх, хуваарийн дагуу нийтлэх, Арга хэмжээ болон маркетингийн үйл ажиллагаанд оролцож, түүнтэй холбоотой live, контентуудыг хийж оруулах, Брэндийн онцлогийг харуулсан, зорилтот хэрэглэгчидрүү чиглэсэн контентуудыг тууштай хөгжүүлэх, Сошиал сувгуудын үр дүнг тайлагнах, дата-д суурилсан сайжруулалтуудыг цаг тухай бүрт нь хийх, Шинэ санал, санаачилга гаргаж, бүтээгдэхүүний нэр хүндийг өсгөх, борлуулалтыг өсгөн нэмэгдүүлэх бодлого, стратеги боловсруулж ажиллах, Хариуцсан бүтээгдэхүүний facebook, Instagram хуудсыг хөгжүүлэх, дагагчийн тоог нэмэгдүүлэх, видео бичлэг, reel, пост, стори зэргийг тасралтгүй байршуулах, Inffluencer-тэй хамтран ажиллах,