Оффисын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Хүний нөөцийн баримт бичгийг бэлтгэх, хадгалах Байгууллагын дотоод мэдээллийг зохих журмаар хөтлөх Ажилтнуудын асуулт, хүсэлтэд хариулах Төлөвлөгдсөн уулзалтуудыг зохион байгуулах, тэмдэглэл хөтлөх Бусад албаны ажилтнуудтай хамтран ажиллах
Нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг оновчтой, үр ашигтай зохион байгуулах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Компанийн мөнгөн урсгал болон үр ашгийн тайланг гаргаж, санхүүгийн шинжилгээ хийж, дүгнэлт гаргах; Удирдлагыг шаардлагатай санхүүгийн тоон мэдээлэл, тайлангаар хангах; Байгууллагын санхүүгийн өдөр тутмын ажлыг удирдан гүйцэтгэх /бараа материалын,тооцооны нягтлангуудыг хариуцан ажиллана/ Жил, сар, улирлаар төлөвлөн тайлан тооцоо гаргаж санхүүгийн нөөцийг төлөвлөн ажиллах Байгууллагын санхүүгийн төлөвлөлт сахилга батыг сайжруулах ажлыг удирдан зохион байгуулах /Худалдааны байгууллагад ажиллана/