Бараа бүтээгдэхүүний өрөлтийг хэрэглэгчдийн харааны түвшинд, өрөлтийн стандартын дагуу харилцагч дэлгүүрүүдээр явж өрөх Бараа бүтээгдэхүүний үзэсгэлэн, байрлал болон танилцуулгыг зохион байгуулах Худалдааны цэгүүдэд бараа бүтээгдэхүүнийг тохируулах, шинэчлэх Зах зээлийн судалгаа хийх, хэрэглэгчдийн сонирхлыг ойлгох Бараа бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, дэмжих арга хэмжээг хэрэгжүүлэх Худалдааны цэгүүдийн борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг хянах, тайлагнах Бараа бүтээгдэхүүний хадгалалт, хянах системийг хэрэгжүүлэх Худалдааны ажилтнуудтай хамтран ажиллах