Брэнд бүтээгдэхүүний борлуулалтыг хариуцах, нэмэгдүүлэх, үйл ажиллагааг зохион байгуулах; Маркетингийн үйл ажиллагаа; Бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чиглэлийн үйл ажиллагаа; Гадаад харилцааны чиглэлийн үйл ажиллагаа; Хариуцсан дэлгүүрийн захиалга борлуулалтыг нэмэгдүүлэх Борлуулалтын болон Барааны татан авалтын төлөвлөгөө боловсруулах Бусад холбогдох ажил үүрэг;
Брэнд бүтээгдэхүүний борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд анхаарч, маркетинг идэвхижүүлэлтийн ажил зохион байгуулж, сүлжээ дэлгүүрийн захиалга, бараа нийлүүлэлт, өрөлт, сургалт зэргийг хийж гүйцэтгэнэ.
Маркетинг, борлуулалтын судалгаа шинжилгээ хийх,маркетингийн болон бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлт, борлуулалтын хөтөлбөр хэрэгжүүлэх Борлуулалтын үндсэн чиглэл, хөтөлбөрийг тодорхойлж хэрэгжүүлэх Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратеги боловсруулан ажиллахБорлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах арга хэмжээг тасралтгүй, жигд зохион байгуулж, хэрэгжүүлэх