Суралцагч бүрийн сурах арга барил, сэтгэл зүйн онцлогт тулгуурлан байнгын урам зориг, дэмжлэг, зөвлөгөө өгөх замаар оюутныг ахиц дэвшилд хөтлөх, Оюутан төвтэй интерактив, найрсаг орчныг бүрдүүлэхийн тулд front desk хэсэгт ажиллан зочилж буй хүн бүрийг халуун дотно, найрсаг угтан авч шаардлагатай мэдээллээр хангах, Оюутнуудын хичээл болон шалгалтын хуваарийг хамтран төлөвлөх, Оюутнуудыг идэвхжүүлэх, урамшуулах, итгэлцэл дээр суурилсан бат бөх харилцааг хөгжүүлэх, Компанийн сургалтын арга зүй, онцлогийг тууштай, бүтээлч байдлаар сурталчлан борлуулалтыг дэмжин хэтийн төлөвт санаа тавих, Утсаар болон цахимаар зөвлөгөө мэдээлэл тодруулж буй сонирхогчдыг үнэн зөв мэдээллээр хангах, АБТ-д заагдсан бусад чиг үүргийн дагуу ажиллана.
Meet monthly sales targets, as set by the Centre Director Ensure all KPIs are met that concern Sales, Student support and care Manage your diary ensuring that all necessary phone calls and appointments are carried out on time Provide reports relating to your activity and sales progress to Centre Director Update the sales CRM in and accurate and reliable manner to ensure good contact management Deal with any issues or problems that may arise and ensure these are addressed to student’s satisfaction Keeping abreast of all new products or changes related to the courses. Attending any training sessions assigned to you as part of your learning and development