To provide administrative support to the Project Manager, senior staff, and manage the administration function for the project. This position provides the first point of contact with other businesses, members of the public, employees and the client. The position works as part of an administrative team which effectively and efficiently shares and allocates workload amongst its members to deliver the key results contained within this document. Manage and arrange travel for all personnel to and from site Arrange accommodation for all personnel arriving on site Manage monthly timesheet for employees Create and maintain Work and Annual Leave Rosters Coordinate new employee on-boarding (SAP #/Training Request) Report all accidents/incidents and hazards to Supervisor immediately Maintain an organized filing system such as Procedures, Manual, transmittals, reports, correspondence and other related documents. Ensure compliance with the relevant policies, procedures, standards, codes and legislative requirements. Ensuring all HR activities comply with relevant laws and government acts, legal and procedural demands and ethical standards; Liaise with client on approval of hiring new employee, change of employees’ work conditions (salary, roster, etc) Develop and maintain good levels of communication with all personnel; Effective liaison with head office personnel on issues relating to payroll, accounts, HR and other administrative activities; Prepare monthly HR reports to clients / UBHO HR department as measured by accuracy and compliance to reporting standards; Conduct exit interview with departed employees; Organize employee engagement activities.
· Бараа материал, сэлбэг хүлээн авах, хүлээлгэн өгөх · Бараа хүлээн авахтай холбоотой санхүүгийн анхан шатны баримт бичгийн бүртгэлийг стандартын дагуу хөтлөх, · Бараа хүлээн авах, хүлээлгэн өгөхтэй холбоотой санхүүгийн бүртгэлийг JDE программд үнэн зөв оруулах, мэдээллийг нягтлах · Сар болгон баланс тооллого хийх, удирдлагадаа тайлагнах · Санхүүгийн анхан шатны баримтыг хадгалах, архивлах, шаардлагатай мэдээллээр удирдлагыг хангах · Ажлын урсгалын үйл явцад анализ хийх, агуулахын хоосон зайг хянах, хоосон зай талбайг ашиглах, агуулахыг цэвэр цэмцгэр байдал дээр анхаарах · Бараа материалын бүрэн бүтэн байдал болон хадгалалт, аваар осолгүй байлгах тал дээр хариуцаж ажиллах. · Хариуцсан агуулахын ХАБЭА хангаж ажиллах.
ХАБЭАБО-ы хөтөлбөрийг боловсруулж хэрэгжүүлэхэд ХАБЭАБО-ы ахлах мэргэжилтэнд туслах. Холбогдох хуваарийн дагуу төслийн талбайн ХАБЭАБО-ы үзлэг, хяналт шалгалтыг явуулах. Ажлын байрын үзлэг шиншилгээ хийхэд ахлах ажилтнуудад туслах/ дасгалжуулах. Шаардлагатай тохиолдолд ХАБЭАБО-ы тайланг нэгтгэхэд туслах. ХАБЭАБО-ы аюул болон холбогдох хяналтыг тодорхойлоход туслах. Ослын судалгаа болон ослыг дахин давтагдахаас урьдчилан сэргийлэх үүднээс ослын шалтгааныг тодорхойлоход туслах. ХАБЭАБО-ны асуудлаарх ойлголтыг нэмэгдүүлэх сургалт болон тараах материалыг боловсруулахад туслах. Шаардлагатай тохиолдолд сургалт явуулах. Амьсгал дахь спиртийн агууламжийг шалгах тестийг өдөр тутамд авч ХАБЭАБО-ы менежерт мэдээллэх. Долоо хоног тутмын аюулгүй ажиллагааны хурлыг явуулах. Төслийн ХАБЭАБО-ы зааварчилгаа, чиглүүлэх сургалтыг боловсруулж, зохион байгуулах. Төслийн ХАБЭАБО-ы бичиг баримтуудыг эмхэлж, хадгалах. Ажлын аюулын дүн шинжилгээг бичиж боловсруулахад ажилтнуудад туслах.
Сар, долоо хоног, өдөр тутмын төлөвлөгөөг бэлтгэх, шинэчлэх болон хянах Төслийн төлөвлөлтийн чухал үйл ажиллагааг хянах Захиалагч тал болон хөндлөн нэвтрэлтийн багууд, MRP, SRP-д шинэ төлөвлөлт мэдээллээр хангах Хөндлөн нэвтрэлтийн баг болон бэхэлгээний багуудад долоо хоногийн төлөвлөгөө гаргах Тусгай зориулалтын зураг төсөл боловсруулах программ ашиглан төлөвлөгөө боловсруулах. Төлөвлөгөө нь захиалагч талын шаардлагад нийцэж байгаа эсэхийг хангах. Ахлах инженерийн зааварчилгааны дагуу суперинтэндэнт, төслийн менежер, уурхайн ахлах болон ээлжийн ахлах ажилтнуудад дэмжлэг болж ажиллах. Тоног төхөөрөмжтэй холбогдох бүх асуудлуудыг засвар үйлчилгээний баг хамт олонтой уялдаа холбоотой хамтарч ажиллах. Техникүүдийн паркын төлөвлөлт менежмэнтийг хариуцаж ажиллах. Шаардлагатай уулзалт хуралуудад оролцох. Яаралтай ажлуудад шуурхай арга хэмжээг авах. Тоног төхөөрөмжийн хэрэгцээ шаардлагад зөвлөгөө туслалцаа үзүүлэх. Техникийн зогсоолд байршуулах боломж нөхцөлд анализ хийх. Стандарт тайлан, гарын авлага болон хөрөнгийн бүртгэлийг боловсруулах, хадгалах, хянах. Аюулгүй, найдвартай ажлын орчинг удирдан зохион байгуулж, хадгалан хамгаалах. Үүнд тэсэлгээний дараах чулуулгийн зөөвөрлөлт болон холбогдох ажлын бусад баримт бичгийг боловсруулах, хадгалах ажлыг хариуцах багтана. Бүх ажилчид болон төслийн оролцогч талуудын ажлын таатай харилцаа хандлагыг дэмжин хэвээр хадгалах. Үйл ажиллагааны дата анализ хийх болон өгөгдөлд үндэслэн сайжруулалтын санаачилга гаргах
Provide translation services to all Departments. The translation will include but not limited to technical reports, policies, procedures, rules and regulations, tender documents, various presentations, training materials, contracts and agreements and legal documents; Proofread, edit, and revise translated materials to ensure consistency and accuracy of all information; Refer to reference materials such as dictionaries, encyclopedias, and computerized terminology banks as needed to ensure translation accuracy; Follow ethical codes that protect the confidentiality of information; To provide interpretation service as required;