Байгууллага хоорондын борлуулалтын стратеги боловсруулах Борлуулалтын төлөвлөгөө, зорилтыг хэрэгжүүлэх Түнш байгууллагуудтай харилцаа холбоо тогтоох, хөгжүүлэх Борлуулалтын өгөгдлийг анализ хийж, урьдчилан таамаглах Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг хянах Борлуулалтын багийн гишүүдийг удирдах, сургах Борлуулалтын үйл явцыг сайжруулах, үр ашигтай болгох Хэрэглэгчдийн санал хүсэлт, асуудлыг шийдвэрлэх
Бүтээгдэхүүний концепцийг тодорхойлох Бүтээгдэхүүний дизайны процессын явцад хэрэглэгчийн шаардлагыг судлах, ойлгох Бүтээгдэхүүний загвар, дүрс, өнгө, материал зэргийг боловсруулах Бүтээгдэхүүний прототипыг хөгжүүлэх, тестлэх Бүтээгдэхүүний дизайны стандарт, дүрмийг мөрдөж ажиллах Бүтээгдэхүүний маркетингийн стратегид дэмжлэг үзүүлэх Багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах, санал бодлыг солилцох