Сургалтын хөтөлбөр төлөвлөн боловсруулах. Сургалтын хөтөлбөрийн хэрэгцээ, шаардлагыг нэмэлтээр баяжуулж, сайжруулах. Сургалтын хөтөлбөрийн агуулгыг суралцагчдад тогтоосон хугацаанд эзэмшүүлэх. Сурагчдын суралцах үйл явц, үр дүнг үнэлэх, оношлох. Сурагчдын сурлага, хүмүүжлийн үнэлэх үнэлгээний даалгавар, арга, хэлбэрээ сонгон боловсруулах. Хүүхдийн бүтээлч сэтгэлгээг дэмжин хөгжүүлэх, төлөвшүүлэх. АБТ-ын бусад үүргүүд.
Физикийн хичээлийг заах Сурагчдын физикийн мэдлэгийг нэмэгдүүлэх Сургалтын төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжүүлэх Сургалтын материал, тоног төхөөрөмжийг бэлтгэх Сурагчдыг судалгаа, туршилт явуулахад удирдах Сурагчдын гүйцэтгэлийг үнэлэх Эцэг эхтэй харилцах, мэдээлэл өгөх Сургалтын орчныг сайжруулахад хувь нэмэр оруулах
Хятадын их дээд сургуульд суралцах, тэтгэлэг, ажлын байрны мэдээлэл цуглуулах; Мэргэжил сонгох, ирээдүйн зорилгодоо хүрэх төлөвлөгөө боловсруулахад зөвлөн туслах; Ахлах ангийн сурагчид карьераа зөв төлөвлөх, гадаад дотоодын их дээд сургуульд дэвшин суралцах, сургуулиудтай харилцах, баримт бичиг бүрдүүлэх, бэлтгэл хангах зэрэгт хамтран ажиллаж, туслах дэмжих; Сурагч, оюутан, төгсөгчдийн карьер төлөвлөлтийн хувийн хэрэг нээж, мэдээллийн нэгдсэн бааз үүсгэн, мэдээллийг хянах, хадгалах; Дадлага, солилцооны хөтөлбөрт оролцоход нь тухайн газруудтай харилцах, баримт бичиг бүрдүүлэх, бэлтгэл хангах зэрэгт хамтран ажиллаж, туслах дэмжих; Сурагчдад салбартаа манлайлагч багш, профессор, мэргэжилтнүүдийг урьж сургалт, семинар зохион байгуулах, мэргэжил танилцуулах аялал зохион байгуулах;
Биологийн хичээлийг төлөвлөх, заах Сурагчдын хичээлд идэвхтэй оролцохыг дэмжих Сурагчдын мэдлэг, чадварыг үнэлэх үнэлгээ хийх Биологийн шинжлэх ухааны шинэ мэдээлэл, судалгааг сурагчдад танилцуулах Биологийн хичээлийн сурах бичиг, материалуудыг бэлтгэх Багшийн нэгдсэн хуралд оролцох, сургалтын стратегийг сайжруулахад хувь нэмэр оруулах