Маркетингийн стратегийг хэрэгжүүлж,ажиллах Борлуулалтын үйл ажиллагааны төлөвлөгөө боловсруулж, борлуулалтын хөтөлбөрүүдийг хэрэгжүүлэх Агентуудыг хуваарилах, ажилд томилох замаар дотоодын борлуулалтын үйл ажиллагааны шаардлагуудыг хэрэгжүүлэх; ажлын үр дүнг хянах.
1. Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааны уялдаа холбоог ханган ажиллах ба дүрэм журмыг мөрдүүлэх замаар агентуудыг зохион байгуулах 2. Баримт бичиг боловсоруулах, баримт бичиг хөтлөх 3. Салбарынхаа цаг үеийн мэдээллийг судлаж, шинжлэн, удирдлагыг мэдээллээр хангах, мэдээллийг нэгтгэх ,чиглэл хандлагуудыг тодорхойлох