Салбарын аюулгүй байдлыг хангах, ажлын байран дахь сахилга батыг хариуцан ажиллах, заалны нийт ажилтан албан хаагч нарт хяналт тавих Байгууллагын гадна болон дотор хэсэгт зөрчил гарахаас сэргийлж хяналт хийх, зөрчил илэрсэн тохиолдолд хариуцсан албан тушаалтанд мэдэгдэх Компанийн удирдлагаас гаргасан тушаал шийдвэр байгууллагын дотоод дүрэм, журмыг дагаж мөрдөх, үйлчилгээний стандартыг баримтлан ажиллах Удирдлагаас өгсөн үүрэг даалгаврыг гүйцэтгэх
Брэндийн стратеги боловсруулах Зах зээлд шинжилгээ хийх ба өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх Зах зээлд бүтээгдэхүүний байрлал тодорхойлох Маркетингийн кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Зах зээлийн үр дүнг шинжлэх, тайлагнах Зах зээлд хэрэглэгчийн шаардлагыг ойлгох Нийгмийн хэвлэл мэдээллийн платформуудыг ашиглах Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга хийх Маркетингийн багтай хамтран ажиллах Зах зээлд хийгдсэн ажлын үр дүнгийн талаар тайлан гаргах
Брэндийн стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Зах зээлд брэндийн байр суурийг сайжруулах Брэндийн маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, зохион байгуулах Брэндийн үнэт зүйлсийг хадгалах, хамгаалах Брэндийн танилцуулга, PR-ыг хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Брэндийн бүтээгдэхүүний хөгжлийг дэмжих Брэндийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратегийг боловсруулах
Брэндийн стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Зах зээлд брэндийн байр суурийг сайжруулах Брэндийн маркетингийн кампанит ажлуудыг төлөвлөх, зохион байгуулах Брэндийн үнэт зүйлсийг хадгалах, хамгаалах Брэндийн танилцуулга, PR-ыг хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Брэндийн бүтээгдэхүүний хөгжлийг дэмжих Брэндийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх стратегийг боловсруулах
Барааны өрөлт, байршуулалт Дэлгүүрийн тавиур, лангуу, үзэсгэлэнгийн хэсгүүдийг оновчтой зохион байгуулах Барааг ангиллын дагуу байрлуулж, хэрэглэгчдэд хялбар харагдахаар өрөх Худалдан авалтыг дэмжих оновчтой өрөлтийн стратеги хэрэгжүүлэх Барааны нөөц, хадгалалт Барааны нөөцийн хэмжээг хянах, дуусах магадлалтай барааг захиалах Хадгалалтын нөхцлийг шалгах, хугацаа дууссан эсэхийг хянах Агуулах болон дэлгүүрийн дотоод зохион байгуулалтыг сайжруулах Борлуулалтын өсөлт, маркетинг Хямдрал, урамшуулал, сурталчилгааны бараануудыг оновчтой байршуулах Брэндүүдийн маркетингийн стратеги, худалдааны тэмцээн, арга хэмжээнд оролцох Борлуулалтыг нэмэгдүүлэхийн тулд өрөлт, үзүүлэнг сайжруулах Харилцаа, хамтын ажиллагаа Дэлгүүрийн менежер, худалдагчидтай уялдаа холбоотой ажиллах Харилцагч байгууллагууд (бараа нийлүүлэгчид, брэндийн төлөөлөгчид) -тай хамтарч ажиллах Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, хандлагыг судалж, санал хүсэлт авах Тайлагнал, хяналт Өдөр тутмын тайлан гаргах (борлуулалтын дата, барааны эргэлт) Барааны чанар, хадгалалт, барааны байршуулалтын талаар мэдээлэл өгөх Өрөлтийн стандартуудыг мөрдүүлэх