Онлайн сувгийн борлуулалтыг хариуцаж ажиллах, үйлчлүүлэгчдийг компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаарх мэдээллээр хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулах Борлуулалтын төлөвлөгөөнд хүрч ажиллах Дижитал маркетинг идэвхжүүлэлтийн ажлуудыг хэрэгжүүлэх Маркетингийн менежертэй хамтран ажиллах
Нягтлан бодох бүртгэлийн системийг удирдах Тайлан, дүн шинжилгээ хийх, санхүүгийн мэдээллийг боловсруулах Санхүүгийн тайланг бэлтгэх, шалгах, баталгаажуулах Бараа, үйлчилгээний зардлын тооцоолол хийх Төсвийн төлөвлөлт, хянах үйл ажиллагаа явуулах Санхүүгийн хяналт, аудитын ажилд оролцох Нягтлан бодогчид, бусад хэлтсийн ажилтнуудтай хамтран ажиллах Санхүүгийн дүрэм, журмыг мөрдөх, шинэчлэлт хийх
Байгууллагын үйл ажиллагааг хариуцан удирдах Төслийн гүйцэтгэл, хуваарилалт, хяналтыг хангах Харилцагчидтай үр дүнтэй харилцаж, үйл ажиллагааг сайжруулах Компанийн дотоод журмыг мөрдүүлэх, сургалт зохион байгуулах Багийн гишүүдийн ажлын гүйцэтгэлийг үнэлэх, дэмжлэг үзүүлэх Зах зээл, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх Санал, санал хүсэлт боловсруулах, хэрэгжүүлэх Стратегийн төлөвлөгөө боловсруулахад оролцох
Санхүүгийн тайлан гаргах Санхүүгийн төсөв, төлөвлөгөөг нэгтгэн боловсруулах Төсвийн гүйцэтгэлд хяналт тавих, мониторинг хийх Шаардлагатай санхүүгийн шинжилгээ хийх Удирдлагад зориулсан тайлан гаргах/Эрсдэл, алдагдал, ашигт байдал, өнөөгийн байдал, хөрөнгө оруулалт, үйлдвэрлэлийн үйл ажиллагааг төлөвлөх/
Сошиал медиа сувгуудаар контент боловсруулах, хуваалцах Дижитал маркетингийн стратеги төлөвлөх, хэрэгжүүлэх Сошиал медиа кампанит ажлуудыг зохион байгуулах Танилцуулах материалууд, график, контентын төлөвлөлт Сошиал медиа аналитик мэдээллийг боловсруулах, дүн шинжилгээ хийх Брэндийн имиджийг хамгаалах, сайжруулах
Борлуулалтын төлөвлөгөөний гүйцэтгэлийг хангах Өөрийн брэндийг хэрэглэгчдэд таниулах, борлуулалтын сувгуудыг нэмэгдүүлэх, өгөөжийг сайжруулах Харилцагч дэлгүүрүүд болон борлуулалтын бусад сувгуудтай /B2B B2C /хамтран ажиллах замаар борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, АБТ-д заасан бусад чиг үүргүүд Борлуулалтын багийг чиглүүлэх, удирдах