Хариуцсан брэндийн үнэ цэнийг өсгөх, зах зээл дээр хэрэглэгчийн болон өрсөлдөөний нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хяналтыг тогтмол хийж, шаардлагатай өөрчлөлт арга хэмжээг авах; Өрсөлдөгчөөс ялгарч, манлайлсан, оновчтой санаачилгыг боловсруулж, батлуулах, гүйцэтгэх; Нийлүүлэгчтэй байнгын харилцаа холбоотой байж үр дүнтэй хамтран ажиллах, гэрээний хэрэгжилтийг хангах, хяналт тавьж ажиллах. Брэнд бүтээгдэхүүний захиалга хийж, нийлүүлэлт, татан авалтыг хэвийн явуулах, үлдэгдлийн хэмжээнд хяналт тавих, үлдэгдлийг хувиарлах, хугацааны хяналт тавих. Брэнд бүтээгдэхүүнтэй холбоотой тоон мэдээлэлд дүн шинжилгээ хийх, түүнд үндэслэн бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн болон борлуулалт, маркетингийн төлөвлөгөө, төсөв гаргах, хяналт тавих. Брэнд бүтээгдэхүүнийхээ талаар сургалт зохион байгуулах Брэнд бүтээгдэхүүний үнийн судалгаа хийх, үнэ тогтоох Монголын нутаг дэвсгэр дээр брндийн хөгжүүлэлтийг хариуцах Брэндийн нэр хүнд, зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх;