Хэрэглэгчид дараах үйлчилгээг компанийн тогтоосон стандартын дагуу мэргэжлийн түвшинд үзүүлэх Мотор, хропны тос солих үйлчилгээ Шатахууны систем, порсунк цэвэрлэгээ, коллектор цэвэрлэгээ Катлизатор цэвэрлэгээ Радиотарын шингэн солих AC цэвэрлэгээ Рулийн аппарат, редукторын тос солих үйлчилгээ Компьютер оношилгоо Хэрэглэгчийн бүртгэлийг CRM системд цаг тухайд нь оруулах Хэрэглэгчийн санал, гомдлыг шийдвэрлэх
Бараа материалын нөөцийн бүртгэл хөтлөх; Бараа бүтээгдэхүүний олголтонд хяналт тавих, эрэлт хэрэгцээг тодорхойлж захиалга хийх; Санхүүгийн тоо баримт, мэдээллийг үнэн зөв оруулах, данс хөтлөлтийн ерөнхий зарчмыг дагаж санхүүгийн гүйлгээний анхан шатны баримт материалыг хөтлөх; Бараа материалын өртөг тооцоолох бүртгэлийг зөв хөтлөх Бараа материалын тайлан бэлтгэх; Тооллого хийх;
Автомашины тос тосолгоо, нэмэлт бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчидэд танилцуулж, борлуулалт хийх Тухайн салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах Борлуулалтыг системд бүртгэн, хөтлөх Бараа материалын нөөцийн менежментийг удирдах Бараа материалыг тоолж бүртгэх Харилцагч үйлчилүүлэгчийг найрсагаар угтан авах, үдэн гаргах
Дуудлагын төвд орж ирсэн дуудлагыг хүлээн авах, шийдвэрлэх Үйлчлүүлэгчдийн асуулт, санал, гомдлыг шийдвэрлэх Үйлчлүүлэгчдийн мэдээллийг бүртгэж, системэд оруулах Дуудлагын төвийн үйл ажиллагааг хянах, удирдах Ажилтнуудад сургалт, зөвлөгөө өгөх Үйлчилгээний чанар, үр ашгийг сайжруулахад чиглэсэн санал, зөвлөмж боловсруулах Дуудлагын төвийн өдөр тутмын тайланг бэлдэж, удирдлагад танилцуулах Багийн гишүүдийн хоорондын харилцааг сайжруулахад дэмжлэг үзүүлэх