Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэхтэй холбоотой дотоод, гадаад судалгаа, шинжилгээ хийх Судалгаа, шинжилгээний үр дүнд хэрэглэгчийн эрэлт хэрэгцээ, компанийн стратеги, бодлогод нийцсэн шинэ төрлийн бүтээгдэхүүнийг загварчлан боловсруулах, одоогийн бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэн сайжруулах Маркетингийн үйл ажиллагааны төсөв, төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэх тайлагнах Сошиал медиа, дижитал маркетингийн сувгуудын төрлүүдийг нэмэгдүүлж, идэвхжүүлэх, хөгжүүлэлт хийх Маркетингийн олон талт шинэ санал санаачилга гаргах, төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэн ажиллах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад үүргүүд