Харилцагчидтай холбоо барих, шаардлагыг ойлгох Борлуулалтын үр дүнгийн тайланг бэлтгэх Борлуулалтын зорилтуудыг биелүүлэх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчидийг ажиглах Нийтлэг асуудлуудыг шийдвэрлэх, асуудалд хариу өгөх Борлуулалтын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг хангах, урт хугацааны харилцааг хөгжүүлэх
Маркетингийн стратеги боловсруулж, хэрэгжүүлэх Брэндийн танилтыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээнүүдийг зохион байгуулах Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн шинжилгээ хийх Нийгмийн сүлжээ болон онлайн сурталчилгааг удирдах Харилцагчидтай холбогдох, тэдний санал хүсэлтийг боловсруулах Маркетингийн багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах Сурталчилгааны төсөв боловсруулах, зардлыг удирдах Тайлан, судалгаа, дүн шинжилгээ хийх Маркетингийн кампанит ажлуудын үр дүнг үнэлэх Байгууллагын зорилготой уялдуулан маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах