Компанийн Борлуулалт болон шинэ бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлтийн төлөвлөгөөг боловсруулж, хяналт тавих, стратеги, зорилго зорилтыг тодорхойлох, бодлого, төлөвлөгөө боловсруулах, батлуулах, хэрэгжүүлэх, хэрэгжилтэнд хяналт тавих, удирдан зохион байгуулах, харилцагчидтай урт хугацааны харилцаа холбоог бий болгох, хөгжүүлэх Бизнесийн болон зах зээлийн шинжилгээ судалгаа хийж Монголын зах зээл дээр эзлэх хувь хэмжээг тодорхойлох, өөрчлөлтөө хянах, өрсөлдөгчийн үйл ажиллагааг судалж, цаашдын үйл ажиллагаанд байнга тусгаж, анхаарч ажиллах, борлуулалтын үйл ажиллагааг дэмжих, шинэ бүтээгдэхүүн үйлчилгээ нэвтрүүлэх төслийн санал боловсруулах, батлуулах, хэрэгжүүлж ажиллах Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуух бусад ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ.