* Байгууллагад мөрдөгдөж байгаа дүрэм журам, хуультай холбоотой албан бичиг баримт боловсруулах, хянах, сайжруулах * Гэрээний төсөл боловсруулж гаргах * Байгууллагыг төрийн болон бусад байгууллагад төлөөлөх * Ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад чиг үүрэг
Компанийн сул орон тоонд тохирох хүний нөөцийн бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт хийж ажиллах; Хөдөлмөрийн харилцааны бүртгэл, мэдээллийг хөтлөх, шаардлагатай бичиг баримт боловсруулах; Ажилтны цаг бүртгэлийн тайлан мэдээ гаргах, цаг ашиглалтад хяналт тавих; АБТ-д заагдсан чиг үүргүүд