Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай харилцагчдад тайлбарлах, зөвлөгөө өгөх, өдөр тутмын үйл ажиллагааны дуудлага, захиалга, санал гомдлыг хүлээн авах замаар байгууллагын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх харилцагчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Компанийн хэрэгжүүлж буй төслүүдийн судалгаа, дүн шинжилгээ, хөгжүүлэлт, төслийн болон бизнесийн бичиг баримтын боловсруулалт хийх E-Commerce системийн ерөнхий тогтвортой ажиллагааг хангах, системийн хөгжүүлэлт сайжруулалтад оролцох, аппликэйшний үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар бизнесийн оролцогч талуудтай хамтран ажиллах Шинээр хэрэгжүүлэх бизнесийн боломж, хэрэгцээ шаардлага, бизнес загвар, зах зээлийн багтаамж, боломжийг тодорхойлох, хэрэгжүүлэхэд чиглэсэн процессын шинжилгээ хийх, сайжруулах
Компанийн бизнес зорилтын дагуу бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах, төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих, борлуулалтын багийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдлагаар хангаж ажиллах