Key responsibilities include: Achieve or exceed assigned sales goals by developing action plans and schedules to identify and target specific sales prospects and/or markets. Plan and organize sales activities, such as demo, trials, seminars, solution presentations to find out customer needs and transform opportunities to orders. Develop and maintain positive long-term relationships with existing and new customers through close management of the accounts and attention to their needs. Respond promptly to customer inquiries to ensure customer satisfaction. Prepare and present quotes, proposals, pricing, credit terms to customers. Develop and implement a sales strategy to achieve acceptable market share growth, revenue growth, and share of customer in the assigned area of responsibility
Ажлын байрны зорилго: Уг ажлын байр нь аюулгүй ажиллагааны соёлыг нэн тэргүүнд төлөвшүүлэхийн зэрэгцээ уурхайн талбарт ажиллаж байгаа захиалагчийн тоног төхөөрөмж, машин болон бүтээгдэхүүний сэлбэг хэрэгсэл, түүний төлөвлөгөөт засвар үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх, үр дүнтэй төлөвлөлт, бүртгэлийн системээр дамжуулан тоног төхөөрөмжийн бэлэн байдал, найдвартай ажиллагааг ханган багийн гишүүдээ удирдан чиглүүлж Ээлжийн супервайзорын ажилд дэмжлэг үзүүлэх зорилготой. Гүйцэтгэх үүрэг (үүгээр хязгаарлагдахгүй): Засвар үйлчилгээг байгаль орчин, аюулгүй ажиллагаа, эрүүл ахуйн шаардлагуудад нийцүүлэн хэрэгжүүлэх; Эпирок компаниас хэрэгжүүлдэг Тоног төхөөрөмжийн урьдчилан сэргийлэх засвар үйлчилгээний хөтөлбөрийг хариуцан ажиллах; Бүх өрөмдлөгийн тоног төхөөрөмжид засвар хийсний дараагаар дахин ажиллуулахын өмнөх баталгаажуулалтыг хийж гүйцэтгэх; Ээлжийн супервайзорт туслах, шаардлагтай үед орлох; Завсарын цехэд багийн гишүүдийг шууд удирдлагаар хангах, шаардлагатай дэмжлэгийг үзүүлэх; Төлөвлөгөө, тайлан боловсруулах.
Position objective Primary responsibility for the company marketing, branding, internal and external communications as per the Epiroc Brand Manual. Reporting to General Manager. Specific tasks and responsibilities, but are not limited to Marketing plan in cooperation with Sales department Communications plan Share Point and Website owner Communications plan and strategy owner, executor Branding owner to internal and external stakeholders Regular communications publications (newspapers, etc.) Marketing events coordinator and owner, including PR and Sponsorships To write, compile and maintain Website content of MNA website; To lead or participate in Group Communication programs and projects; Maintenance of company website and social profiles Driver of social and community engagement Support HR, Business Control, Sales and other departments to achieve common Company and Group goals
The supply Chain Analyst will support the Supply Chain Manager, conduct data analysis to improve supply chain operations, and help the supply chain run as smoothly and profitably as possible Specific tasks and responsibilities, but are not limited to Prepare a DIFOT report of all delivered goods to customers and report to Company Management Analyze logistics costs and prepare weekly, and monthly reports (PPV reports) and provide them to Company Management Prepare and provide daily logistics reports Work to ensure that operational targets are met Timely actions and replies to inquiries including follow-up where appropriate Ensure compliance and contribute to MRS supply chain policies. Receive/accept the firm purchase orders from customers; Create customer orders in BPCS; Create purchase orders to PCs; Stay in touch with Product companies regarding orders on hand, make sure orders are allocated /picked/packed and shipped promptly; Keep track of Customer orders; Be able to back up all other functions within the Department; Check and book receiving goods Allocate and pick against existing internal and external orders; Make necessary delivery documents as per individual customer’s requirement; Manage the Warehouse in a professional manner Issue Proformas, sales invoices, and /or credit notes to customers; To verify and prepare a price list for the spare parts based on DC information; To prepare quotations for spare parts and components on Customer request ; To make delivery arrangements, advising delivery status and shipping details; To place Customer orders for spare parts into the AC systems; To register and check credit limits & receivables before delivery and placing orders; To follow delivery status and backorders; To place orders of spare parts for stock of AC MNA after approval To ensure that Customer invoices will be issued on time and paid; To keep contact with DCs in case of issues related to parts sales; To review the stock level for MR spare parts every month and to prepare a list of parts for stock returns as required in cooperation with the Logistics Department; To make all necessary reports as required by AC MNA management
Ажлын байрны зорилго Уурхайн талбарт ажиллаж байгаа захиалагчийн тоног төхөөрөмж, машин болон бүтээгдэхүүний сэлбэг хэрэгсэл, тэдгээрийн засвар үйлчилгээг чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэх. Үйлдвэрлэгч төв болон захиалагчтай нягт уялдаатай ажиллана. Үндсэн үүрэг хариуцлага (дор дурдсан болон бусад) Байгаль орчны үүрэг хариуцлагаа ухамсарлахын зэрэгцээ Аюулгүй Ажиллагаа, Эрүүл Ахуйг нэн тэргүүнд чухалчилсан соёл төлөвшүүлэх Тоног төхөөрөмжийг ажилд оруулах болон Ашиглалтанд хүлээлгэн өгөх үүрэгтэй Хяналтын хуудасны дагуу өдөр тутмын үзлэг шалгалт хийх, мөн эвдрэлийг засах Бүх том эвдрэлийг ээлжийн ахлах ажилтанд мэдээллэх Бүтээгдэхүүний ажиллагааг хянах, эцсийн хэрэглэгчдэд тайлагнах Эпирок компаниас хэрэгжүүлдэг Тоног төхөөрөмжийн урьдчилан сэргийлэх засвар үйлчилгээний хөтөлбөрийг хариуцан ажиллах Бүх өрөмдлөгийн тоног төхөөрөмжид засвар хийсний дараагаар дахин ажиллуулахын өмнө зохих ёсоор шалган баталгаажуулах Машин, төхөөрөмжүүд тухайн тоног төхөөрөмжийг үйлдвэрлэгчээс ирүүлсэн горимын дагуу ажиллаж байгаа эсэхийг хянах дурдсан хяналт шалгалтыг тогтмол чандлан мөрдөх. Асаалттай үеийн оношилгоо, засварыг аюулгүй ажиллагааны холбогдох журмуудаг баримтлан гүйцэтгэх Өрөмийн багаж хэрэгслийн үндсэн мэдлэгээр хангах; Тоног төхөөрөмжид параметрын зөв тохиргоо хийх Бүтээгдэхүүний сайжруулалтыг идэвхжүүлэх үүднээс үйлвэрлэгч компанитай харилцан бүтээглэхүүний талаар мэдээллийг авч мэдээллээр эргэн хангах Бүтээгдэхүүний насжилтыг уртасгах засвар үйчилгээг үзүүлэх ADS болон SED бүтээгдэхүүний дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор захиалагчтай байнга холбоо тогтоон ажиллах Асуудлыг шийдвэрлэх, захиалагчдад дэмжлэг үзүүлэх зорилгоор техникийн судалгааг хийх, Шинэ тоног төхөөрөмжийг ашиглалтанд оруулах, хүлээлгэн өгөх, шаардлагатай бүх мэдээллээр хангах Ажил үүргийн хүрээнд бусад шаардлагатай ажлын хийж гүйцэтгэх