Хөдөлмөрийн харилцаатай холбоотой бүхий л ажлыг хариуцан ажиллах / тушаал шийдвэр, өргөдөл гомдол, хөдөлмөрийн гэрээ, бүртгэлийн программ...г.м/ Ажилтны ур чадварын үнэлгээ хийхэд оролцож, ур чадварын зөрүүг тодорхойлон сургалтын төлөвлөгөө хамтран гаргах, сургалтын үр дүнг дүгнэх Ажлын байрны зураг авалт хийн ажлын байрны тодорхойлолт боловсруулах Олон нийтийн идэвхижүүлэлтийн арга хэмжээ, сургалт хөгжлийн ажлыг зохион байгуулах Сонгон шалгаруулалтын журманд сайжруулалт хийн журмын дагуу бүрдүүлэлтэд оролцох Дасан зохицох хөтөлбөрийг хариуцаж ажиллах Ажилтнуудын сэтгэл ханамжийг судлах, хамт олны уур амьсгалыг сайжруулан бэхжүүлэх ажлуудыг зохион байгуулах Хүний нөөцийн мэдээллийн системийг удирдах, мэдээллийг шинэчлэх, шаардлагатай тоон мэдээллээр хангах
Зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх, төсөл хөтөлбөр боловсруулах, бүтээгдэхүүнийг зах зээлд оновчтой байршуулж хэрэглэгчдэд таниулах, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг өсгөх Компанийн маркетингийн стратеги, брэндийн бодлогыг тодорхойлох, хөгжүүлэх шаардлагатай идэвхижүүлэлтийн арга хэмжээ зохион байгуулах Бүтээгдэхүүний борлуулалтын тоон мэдээнд дүн шинжилгээ хийх, борлуулалтыг төлөвлөх Бүтээгдэхүүний үнэ гаргах, үнийн бодлогыг хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний дэлгүүр доторх байршилд санал оруулах, шаардлагатай өөрчлөлтийг хийх Бусад нэгж хэсгүүдтэй хамтран ажиллах Ажлаа сар болон улирлаар төлөвлөж, гүйцэтгэлээ тайлагнах Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх
Хэрэглэгчийг тавилгын сонголт хийхэд туслалцаа үзүүлэн зөвлөгөө өгөх Брендийн онцлог, шинж чанар, загвар дизайны талаарх мэдлэгээ нэмэгдүүлэх Борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэх Баримт, падаан зөв бичих Тооцоо тооллого хийх
Нэр хүндтэй импортын тавилгын брэнд дээр маркетингийн стратеги төлөвлөлтийг үр дүнтэй боловсруулж хэрэгжүүлэх, Брэнд менежерийн удирдлага дор График дизайнер, Борлуулалтын багтай хамтран ажиллах Хариуцсан брэндийн имижийг бүрдүүлэх, үнэ цэнийг өсгөх, сошл суваг, цахим платформуудыг удирдан ажиллах Бүтээгдэхүүний контентийн чанар, бүтээлч байдал дээр анхаарч, шинэ санал санаачлага гарган манлайлж ажиллах Хэрэглэгчтэй харилцах системийг бүрдүүлж, үйлчилгээний стандартыг боловсруулж, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхэд анхаарч ажиллах Дижитал маркетингийн платформ, CRM, SEO, Chatbot зэрэг сошл платформуудыг бүхэлд нь хариуцан ажиллах Багийн гишүүдтэй хамтран маркетинг борлуулалтын идэвхжүүлэлт, кампанит ажлыг зохион байгуулахад голлох үүрэгтэй оролцох Шаардлагатай судалгаа /Зах зээл, Өрсөлдөгч, Хэрэглэгч/ шинжилгээнүүдийг хийж ажлын үр дүнг сайжруулах, удирдлагуудыг мэдээллээр хангах Үйл ажиллагааны үр дүнг тоон болон чанарын үзүүлэлтээр дүгнэн, тайлагнах Бусад алба нэгж, баг хамт олонтой харилцан уялдаатай ажиллах