Компанийн маркетингийн үйл ажиллагааг хариуцах, стратегийг төлөвлөх, дахин төлөвлөх, төлөвлөгөөг шинэчлэх, өөрчлөхтэй холбоотой асуудлуудын талаар судалгаа шинжилгээнүүдийг бие даан явуулах, үр дүнг боловсруулах, дүгнэлт хийх, дээд шатны удирдлагуудад тайлагнах. Маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулах, тайлагнах; Маркетингийн судалгаа хийх, борлуулалтыг өсгөх; Сошиал орчинд байгууллагын үндсэн хуудсуудыг удирдах; Байгууллагын имидж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээ, брэндийн сурталчилгааг дижитал орчинд түгээх, хөгжүүлэх; Компанийн зах зээлд эзлэх хувь хэмжээг нэмэгдүүлэх Байгууллагын борлуулалтын багтай хамтран ажиллах; Сошиал орчинд дата бааз цуглуулалх, анализ хийх; Бусад ажлын байранд заасан чиг үүргүүдийг гүйцэтгэнэ.
Компаний борлуулалт, маркетингийн стратеги, зорилго зорилтыг тодорхойлох, бодлого, төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтэнд хяналт тавих, Гадаад худалдаа, гадаад харилцагч байгууллагуудтай хамтран ажиллах, компанийг төлөөлөх; Борлууалт маркетингийн албаны ажилчдыг өдөр тутмын ажлаар хангах, ажлын зөвлөмж, зааварчилгаа өгөх, шаардлагатай тохиолдолд гүйцэтгэх удирдлагаас олгосон эрх хэмжээний хүрээнд асуудлыг шийдвэрлэх, чиг үүргийн хүрээнд шууд удирдлагаар хангах; Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу.