Үйлчлүүлэгчид болон терминалын ажилтнуудыг мэдээлэл, шинэчлэлтээр тасралтгүй хангах (галт тэрэгний саатал, чиргүүлийн гэмтэл, хөдлөх болон ирэх цагийн хуваарийн өөрчлөлт гэх мэт...), гарсан асуудлыг цаг алдалгүй шийдвэрлэх Захиалгын систем дээр ажиллах болон хянах Ачаа тээврийг цаг хугацаанд нь эвдрэл гэмтэлгүй тээвэрлэн хүргэх үйл ажиллагааг зохион байгуулах Утас, имэйл, чат эсвэл видео дуудлагаар дамжуулан техникийн дэмжлэг үзүүлэх Дотоод хэрэглээнд зориулж тайлан бэлтгэх, өдөр бүрийн нэхэмжлэх шалгах, илгээх