- Лавлах утасны дуудлага авах, үйлчилгээний талаар утсаар үнэн зөв мэдээлэл өгөх - Цахим сувгуудад хариу өгөх, харилцагчийн санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах, - Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийн дагуу үйлчлүүлэгчдэд үйлчилгээ үзүүлэх, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зэрэг
Зээлдэгч олох, зар тавих; Зээлийн хүсэлт хүлээн авах, зээлдэгчтэй ярилцлага хийх; Зээлийн судалгаа хийх /газар дээрх судалгаа, материал бүрдүүлэлт, зээлийн шийдвэр гаргуулах/; Зээлийн эргэн төлөлт дээр хяналт тавих; Зээлийн үйл ажиллагаатай холбоотой дотоод гадаад тайлангуудыг бэлтгэн, тайлагнах; ББСБ-ын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг харилцагчид сурталчлан борлуулж шинээр харилцагч татан ББСБ-ын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх; Ажлын байранд заасан чиг үүргүүдийг гүйцэтгэх;