Зээлийн мэргэжилтэн
Баг хамт олонтойгоо хамтарч, зээлийн эргэн төлөлтийг татан төвлөрүүлэх.
Харилцагчийн үйлчилгээний ажилтан буюу оператор
- Лавлах утасны дуудлага авах, үйлчилгээний талаар утсаар үнэн зөв мэдээлэл өгөх
- Цахим сувгуудад хариу өгөх, харилцагчийн санал хүсэлт гомдлыг хүлээн авах,
- Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийн дагуу үйлчлүүлэгчдэд үйлчилгээ үзүүлэх, үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх зэрэг
Зээлийн эдийн засагч
• Зээлийн судалгаа шинжилгээ хийх,• Хэрэглэгчийн санхүүгийн чадвар, зээлийн эрсдлийг үнэлэх,• Зээлийн санал боловсруулах, шийдвэр гаргалтад дэмжлэг үзүүлэх• Зээлийн эргэн төлөлтийн хуваарь гаргах, хянах• Зээлийн тайлан дүн шинжилгээ гаргах