Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Капитрон банк

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
ЭКВАЙРИНГИЙН МЭРГЭЖИЛТЭН

Банкны АТМ, ПОС, Киоск болон Вичат, КюПэй, И-Коммерси зэрэг үйлчилгээний тасралтгүй найдвартай байдлыг хангаж ажиллах үндсэн чиг үүргийн хүрээнд вендор байгууллагуудын хамтын тасалдалгүй ажиллагааг хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний сайжруулалт, тасралтгүй байдлыг тогтмол хангаж ажиллах, Эквайрингийн мэргэжилтэн, Эквайрингийн инженерийн өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавьж картын төлбөр хүлээн авах чиглэлийн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллана.

ТООЦООНЫ ТӨВИЙН ЗАХИРАЛ

              Банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагчдад хурдан шуурхай, чанартай хүргэх, эх үүсвэр татах, харилцагчдад санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах, хариуцсан нэгжийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хамгийн эрсдэл багатай, оновчтой удирдан зохион байгуулансоёлч, боловсон, түргэн шуурхай үйлчилгээтэй хамт олныг бүрдүүлж ажиллах замаар банкны бизнесийн үр ашиг, зах зээл дэх нэр хүнд, өрсөлдөх чадварыг өсгөн нэмэгдүүлэх,

ХАРИЛЦАГЧИЙН МЕНЕЖЕР /Галакси салбар/

Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.

ТЕЛЛЕР/4-р хороолол/

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

ТЕЛЛЕР-Цогтцэций салбарт

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

ЭКВАЙРИНГИЙН МЕНЕЖЕР

Банкны АТМ, ПОС, Киоск болон Вичат, КюПэй, И-Коммерси зэрэг үйлчилгээний тасралтгүй найдвартай байдлыг хангаж ажиллах үндсэн чиг үүргийн хүрээнд вендор байгууллагуудын хамтын тасалдалгүй ажиллагааг хангах, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний сайжруулалт, тасралтгүй байдлыг тогтмол хангаж ажиллах, Эквайрингийн мэргэжилтэн, Эквайрингийн инженерийн өдөр тутмын үйл ажиллагаанд хяналт тавьж картын төлбөр хүлээн авах чиглэлийн үйл ажиллагааг хариуцан ажиллана.

ПРОГРАМ АШИГЛАЛТЫН МЭРГЭЖИЛТЭН

     Банкны урт болон дунд хугацааны бизнесийн өсөлтийг хангах стратегийг тодорхойлох, түүнийг банкны алсын хараа, дагаж мөрдөх бодлого журамд нийцүүлэх, шаардлагатай тооцоо судалгаа, шийдэл шийдвэрүүдийг гаргах дэмжлэг үзүүлэх.

ТЕЛЛЕР/Хан-Уул салбар/

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

БАЙГУУЛЛАГА ХАРИУЦСАН МЕНЕЖЕР/Замын-Үүд салбар/

           Байгууллагын чанартай багц бүрдүүлэх, тогтвортой байрших эх үүсвэр бүхий байгууллага, харилцагчдыг шинээр татах, нэгжийн зорилтот харилцагчдад банкны бүх төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг борлуулах, санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, зорилтот түвшинг хангуулах.

ТЕЛЛЕР/Их дэлгүүр салбар/

             Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар харилцагчдад дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгч, хамгийн тохиромжтой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг санал болгох, харилцагчийн сонгосон бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээтэй холбоотой бүх төрлийн гүйлгээг түргэн шуурхай хийж гүйцэтгэх;    

АХЛАХ МЕНЕЖЕР /САЛБАР НЭГЖИЙН/

          Салбарын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг борлуулах, салбарын ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх, хяналтын системийг хэрэгжүүлэх, мэргэжлийн удирдлагаар хангах замаар гарч болзошгүй аливаа эрсдэлээс урьдчилан сэргийлж, үйл ажиллагаа хэвийн явагдах нөхцөлийг хангаж ажиллаж ажиллана.  

ОРЧУУЛАГЧ /АНГЛИ ХЭЛТЭЙ/

Банкны үйл ажиллагаанд шаардлагатай албан бичиг баримтууд болон Банкны удирдах албан тушаалтнуудын хүсэлтээр бизнесийн уулзалт, хэлцэлүүдэд Англи болон Хятад хэл рүү/ээс бичгээр болон амаар орчуулга хийх замаар банкны гадаад харилцаа, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх, бэхжүүлэх;

ХАРИЛЦАГЧИЙН МЕНЕЖЕР- /Цогтцэций салбар/

Банкны зээлийн бодлогод нийцүүлэн  зээлийн чанартай багц бүрдүүлэх, Татан төвлөрүүлэх хөрөнгийг нэмэгдүүлэх, харилцагч татах, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор, чанартай хүргэх, Харилцагчид санхүүгийн зөвлөгөө өгч хамтран ажиллах замаар үнэнч, тогтвортой харилцагчдыг бий болгох, Салбар нэгжийн үйл ажиллгааг өргөжүүлэн үр ашгийг дээшлүүлэх.

МЭДЭЭЛЛИЙН ТЕХНОЛОГИЙН АУДИТОР

       Банкны мэдээллийн технологийн сайн засаглал, эрсдэлийн удирдлага, дотоод хяналтын тогтолцоог үнэлж, хараат бус, бодитой баталгаажуулалт хийх, зөвлөх үйлчилгээ үзүүлэх замаар үйл ажиллагааг сайжруулах, үнэ цэнийг нэмэгдүүлэх, зорилгодоо хүрэхэд нь туслах юм.  

БАЙГУУЛЛАГЫН ХАМТЫН АЖИЛЛАГААНЫ МЕНЕЖЕР

Банкны алсын хараа, стратеги зорилт, бизнес төлөвлөгөө, бүтээгдэхүүний бодлого, журамд нийцүүлэн судалгааны үндсэн дээр гадаад дотоодын аж ахуйн нэгжийн эх үүсвэр татан төвлөрүүлэх болон зээлийн чанартай багц бүрдүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх; Тогтвортой өндөр үр ашиг бүхий нэгж болон зорилтот салбарын харилцагчийн бүлэг үүсгэх, тэдэнд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг цогцоор хүргэх; Салбарын ашигт ажиллагааг хангах, салбар нэгжийн бизнесийн үйл ажиллагааг дэмжих, хамтран ажиллах;

ХАРИЛЦАГЧИЙН ЗӨВЛӨХ /ЯАРМАГ ВИП салбарт/

        Харилцагчдад банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээг сурталчилан танилцуулах, угтан үйлчлэх, зөвлөгөө өгөх, банкны үйлчилгээ болон дотоод үйл ажиллагааны асуудлаар хандсан харилцагчид, гадны зочдыг бусад нэгж, ажилтантай холбож өгөх, утсан харилцааг хариуцан ажиллах.   Харилцагчдад үнэн зөв, тодорхой мэдээлэл өгөх; Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой танилцуулга, мэдээллийн самбарын мэдээллийг шинэчлэх, хүрэлцэхүйц байдлыг хангах; Үйлчилгээний танхимын эмх цэгцэд хяналт тавих, сайжруулах санал санаачлага гаргах; Харилцагчдад хүргэж болохуйц мэдээллийг хариуцсан газар нэгжүүдээс шуурхай гаргуулж авах; Үйлчилгээний чанар, үр дүнд хяналт тавих, алдаа дутагдлыг илрүүлэх, түүнийг түргэн шуурхай залруулах, цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах зорилгоор санал санаачлага гарган холбогдох нэгжтэй хамтран ажиллах; Гаднаас орж ирэх утасны дуудлагыг шуурхай авч, шаардлагатай үйлчилгээгээр хангах; Дансны мэдээлэл авахыг хүссэн харилцагчдын материалыг шалгасны үндсэн дээр холбогдох ажилтанд хүргүүлж, гаргуулах; Үйлчилгээний танхимд харилцагчийн гомдол үүссэн, тухайн асуудал хүндэрсэн тохиолдолд харилцагчийг нэн даруй уулзалтын өрөөнд оруулан холбогдох албан тушаалтанд асуудлыг шилжүүлэх.

САЛБАР ХАРИУЦСАН МЕНЕЖЕР

      Банкны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалт, түгээлтийн сувгийг тодорхойлон салбарчлалын бодлогыг хэрэгжүүлэх, банкны салбар, тооцооны төвүүдийг удирдан чиглүүлэх, үйл ажиллагааг зохицуулах, хяналт, шалгалт хийх, банкны хэмжээнд мөрдөгдөж буй дүрэм, журам, зааврын хэрэгжилтийг хангуулах, тэдэнтэй нягт хамтран ажиллаж үйл ажиллагаанд нь дэмжлэг үзүүлэх, банкны ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх ажилд оролцох, удирдан зохион байгуулах.

ДАТА АНАЛИСТ

   Тоон мэдээг BI ашиглан автоматжуулж, өгөгдлийн шинжилгээг хийж, үр дүнг боловсруулан, дүгнэлт хийх, үйл ажиллагааг оновчлох, үйл ажиллагааг сайжруулах санал, шинжилгээ хийх.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, СБД, Усны гудамж,-4, Улаанбаатар-14253, Капитрон банк, төв байр

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.