-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтанд бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эерэгээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. Сургалт-судалгааны ажлын нэгдлийг хангах, эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх, эрдэм шинжилгээний хурал, семинарт илтгэл тавьж хэлэлцүүлэх, эрдэм шинжилгээний өгүүлэл, шүүмж бичих, нийтлүүлэх; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны төсөл боловсруулах төсөл санаачлах, оролцох, эрдэм шинжилгээний ажлын тайлан, мэдээ гаргах; -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Ном зүй, ашиглах материалын жагсаалт гаргах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Зөвлөх ангийн оюутнуудад сурах арга барил эзэмшүүлж, олон нийтийн ажилд идэвхтэй оролцуулах; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Хэвлэлийн дизайны багшийн ажил үүргийн хуваарийн дагуу ажиллах -Хэвлэлийн эх бэлтгэх -График дизайны програмууд дээр ажиллах /Adobe Photoshop, Illustrator, In Design, Corel Draw. /
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Сүлжээний дэд бүтэц тавих, холбогдох тохиргоонуудыг гүйцэтгэх. -Сүлжээний төхөөрөмж, принтер, сервер, камер, аудио систем, ухаалаг дэлгэц, компьютер болон бусад тоног төхөөрөмжийн суурилуулалт -Тоног төхөөрөмж, засвар үйлчилгээний бүртгэл хөтлөх -Ажилчдад IT үйлчилгээ, туслалцааг үзүүлэх. -Хэрэглээний программ хангамжууд болон тоног төхөөрөмжийн сургалтыг гүйцэтгэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Багшийн ажил үүргийн хуваарьт заасны дагуу ажиллах -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологийн дагуу зохион байгуулах -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
Ажил үүргийн хуваарийн дагуу Их сургуулийн сургалтын албаны ажилтны үүргийг гүйцэтгэнэ.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.
-Шинжлэх ухааны чиг хандлага, ололтоор мэдлэгээ баяжуулж, сургалтад бүтээлчээр ашиглах; -Сургалтын төлөвлөгөө, хичээлийн хөтөлбөр боловсруулах; -Эрдэм шинжилгээ, судалгааны ажил хийх; -Сургалтыг батлагдсан төлөвлөгөө, стандарт, технологи, заах арга зүйн дагуу зохион байгуулах, оюутны соёл, хүмүүжил, төлөвшилд эергээр нөлөөлж, үлгэр жишээ үзүүлэх; -Оюутнуудын мэдлэгийг шалгаж, дүгнэх. -Ном, сурах бичиг, гарын авлага бичиж, сургалтын материал боловсруулах; -Хичээлийн хэрэгсэл, ашиглах, тараах материалыг бэлтгэх; -Заах хичээл, мэргэжлийн чиглэлээр самбар, үзүүлэн, багаж, тоног төхөөрөмж бэлтгэх; -Сургалт, хичээлийн цагийн гүйцэтгэлийг сар, улирал, жилээр бүрэн бодитой гаргах; -Өөрийн ажилд үнэлгээ хийж, тайлагнах; -Хичээлийг тогтсон тогтсон хуваарийг чанд мөрдөх; -Багшийн хувь хүний санаачилга, бүтээлч үйл ажиллагаанд суурилсан бие дааж хөгжих богино, дунд, урт хугацааны төлөвлөгөөтэй байх; -Мэргэжлийн ур чадвар буюу гадаад хэлний ур чадварыг дээшлүүлэх.