Бараа бүтээгдэхүүн, борлуулалтын бодлого, төлөвлөгөө гаргах Зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн байршил мэдээлэл, харилцагчийн хүсэл сонирхол, эрэлтийн мэдээллийг гарган судалж шинжилгээ хийх, тэдний хэрэгцээнд нийцсэн үйл ажиллагаа явуулах боломжийг судалж шийдвэр гаргуулах Маркетингийн судалгаа, үйл ажиллагааг зохион байгуулж, хэрэглэгчдийг татах бодлого төлөвлөгөө гаргаж орлого нэмэгдүүлэх боломжийг эрэлхийлж, үйл ажиллагаанд нэвтрүүлж хэрэгжүүлэх Бүтээгдэхүүний борлуулалтыг хэрэглэгчид түргэн шуурхай зөв зохион байгуулалттай хүргэх ажлыг зохион байгуулах, тээвэр ложистикийн асуудлыг хянан хамтарч ажиллах Бүтээгдэхүүний үнийн бодлогыг тодорхойлж зах зээл дэх бүтээгдэхүүний борлуулалтын түргэн хөрвөх чадварыг нэмэгдүүлэх арга замыг тооцоолон үйл ажиллагаанд хэрэгжүүлэх Зах зээлд нийлүүлэх бүтээгдэхүүний нэр төрлийг нэмэгдүүлэх судалгаа хийх, үйлдвэрлэлд нэвтрүүлэх боломжийг судлан тооцож удирдлагад мэдээлэх, ажил хэрэг болгоход хүч чармайлт гаргах Монгол улсад хэрэгжиж буй төслүүд түүнд өөрийн бүтээгдэхүүнийг сурталчлах. хамтарч ажиллах нөхцөл боломжийг судлан хэрэгжүүлэх Төслүүдийн борлуулалтын идэвхжүүлэлтийн төлөвлөгөө гаргаж гүйцэтгэх, хяналт тавих Брэнд, төсөл, объектууд, компанийн маркетинг, Олон нийтийн харилцаа. дижитал талбарт төлөвлөгөө, төсөв боловсруулан гүйцэтгэж, хяналт тавин ажиллах
Гүйцэтгэх үндсэн үүрэг: Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн тухай хууль тогтоомжийн хэрэгжилтийг хангаж, ажилтнуудын аюулгүй байдалд хяналт тавих, ажилтны аюулгүй эрүүл орчинд ажиллах нөхцөлийг бүрдүүлэх, үйлдвэрлэлийн осол, хурц хордлого гарахаас урьдчилан сэргийлэх ажлыг зохион байгуулах