· Статистикийн програм хангамжийн багц болон R эсвэл Python зэрэг програмчлалын хэлийг ашиглан том өгөгдлийн багц цуглуулах, цэвэрлэх, дүн шинжилгээ хийх. · Өгөгдлийн чиг хандлага, хэв маягийг тодорхойлох статистикийн загвар, алгоритмыг боловсруулж хэрэгжүүлэх. · Оролцогч талуудад датаны нарийн ойлголтыг хүргэхийн тулд тайлан, хяналтын самбар, дүрслэлийг бий болгох. · Бизнесийн тулгамдсан асуудлуудыг тодорхойлж, датанд суурилсан шийдлүүдийг боловсруулахын тулд харилцан үйл ажиллагааны багуудтай хамтран ажиллана. · Мэдээллийн үнэн зөв, бүрэн бүтэн байдлыг баталгаажуулахын тулд өгөгдлийн чанарын шалгалт, аудитыг тогтмол хийх. · Гүйцэтгэлийн үндсэн үзүүлэлтүүд болон бусад холбогдох хэмжүүрүүдэд хяналт тавьж, тайлагнана. · Дата анализын шинэ чиг хандлага, шилдэг туршлагыг цаг тухайд нь авч байх.
- Маркетинг, Брэндинг, ПиАр-ын стратеги, бодлогыг тодорхойлох - Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг зах зээлд гаргах, нэвтрүүлэх зар сурталчилгааг зохион байгуулах. - Зах зээл дэх маркетингийн чиг хандлагыг тодорхойлох, хэрэглэгчийн зан төлөвийг тодорхойлох - Байгууллагын нэр хүндийг дээшлүүлэх, бусдад таниулах, борлуулалтын дэмжих - Судалгаа, идэвхижүүлэлтийн ажлуудыг гүйцэтгэх
Өгөгдлийн сангийн зохиомж боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тасралтгүй, найдвартай байдлыг хангах Өгөгдлийн сангийн нөөцлөлт хийх, нөхөн сэргээх, Data lake, data warehouse, ETL/ELT шийдэл хөгжүүлэх, нэвтрүүлэх Өгөгдлийн сангийн аюулгүй байдлыг ханган ажиллахад оролцох
- Зах зээл, нөхцөл байдлын судалгаа шинжилгээ хийх, - Шинэ бүтээгдэхүүн, шинэ бизнесийн санал санаачлага гаргах, хэрэгжүүлэх, - Бүтээгдэхүүн хөгжүүлэлтийн процессыг бүхэлд нь удирдах, - Бизнес хөгжлийн үйл ажиллагаа, үр дүнгийн тайланг тогтмол бэлтгэн танилцуулах - Бизнесийг дараагийн шатанд гаргах сайжруулалтыг хийх
Компанийн зах зээлд эзлэх байр суурийг нэмэгдүүлэх, бизнесийн цар хүрээг тэлхэд чиглэсэн бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн шаардлага боловсруулж, түүний хөгжүүлэлттэй холбоотой бүхий л үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах. Бизнесийн шаардлагыг ойлгож бүтээгдэхүүний хэрэглэгчийн шаардлага тодорхойлох Хэрэглэгчийн шаардлагын дагуу бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх үйл ажиллагааг бүхэлд нь зохион байгуулах Бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчид ойлгомжтой, ашиглахад хялбар байлгахад чиглэсэн үйл ажиллагааг тасралтгүй зохион байгуулах