Борлуулалтын стратеги боловсруулах: Гоо сайхны бараа бүтээгдэхүүн нийлүүлэх борлуулалтыг нэмэгдүүлэх зорилгоор борлуулалтын стратеги, хөтөлбөрүүд боловсруулах. Зах зээлийн судалгаа: Зах зээлийн шинэ чиг хандлага, өрсөлдөөн, хэрэглэгчдийн хүсэлт, сэтгэл ханамжийг судлах. Борлуулалтын багийг зохион байгуулах: Борлуулалтын багийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах. Үйл ажиллагааны тайлангийн бэлтгэл: Үйл ажиллагааны явц, үр дүнгийн талаар тайланг бэлтгэх. Харилцаа холбоо: Харилцагчид, нийлүүлэгчид, бусад түншүүдтэй харилцах, хамтын ажиллагааг хөгжүүлэх. Чанарын хяналт: Бүтээгдэхүүний чанарыг хянах, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх. Сургалт: Гоо сайхан бүтээгдэхүүний талаар сургалт орох