Харилцагчдад тэдгээрийн эрэлт хэрэгцээнд тулгуурлан банкны бүхий л төрлийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний талаар утсаар дамжуулан мэдээлэл өгөх
КҮБ-ын үр ашиг тооцох, урамшууллын бодлого боловсруулах КҮБ тасралтгүй хэвийн үйл ажиллагааг хангах КҮБ-ын картын маргаантай гүйлгээ шийдвэрлэх Өндөр гүйлгээтай КҮБ-д очиж үйлчлэх, халамжлах ПОС-ын программын засвар үйлчилгээ үзүүлэх КҮБ-ын гомдол санал хүлээн авч шийдвэрлэх
Сургалт хөгжлийн бодлогыг тодорхойлох Сургалтын төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, үр дүнг хянах.
Богд Банкны эрхэм зорилготой нийцүүлэн ББГ-т зорилтот зах зээлээс идэвхитэй үйлчлүүлэх харилцагч татах, ББГ-т чанартай зээлийн болон татан төвлөрүүлсэн хөрөнгийн багц бүрдүүлэх, багцыг тогтмол өсгөх, харилцагчдад банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээний өрсөлдөх чадварыг дээшлүүлэхэд чиглэсэн үйл ажиллагааг явуулах
Банкны эрсдэлийн удирдлагын бодлого, Монголбанк болон шууд зохицуулалт бүхий төрийн байгууллагаас гаргасан журам, зааварт нийцүүлэн үйл ажиллагаа, комплайнсын эрсдэлийн журам, зааврыг боловсруулах, батлуулах, хэрэгжилтийг хянах, Зохицуулагч байгууллага, гадаад болон дотоодын банк санхүүгийн байгууллагаас ирүүлсэн банкны болон харилцагчийн талаарх тайлан, мэдээ, мэдээлэл, асуулга, тодруулгыг тухай бүр, заасан хугацаанд хүргүүлж ажиллах, МУСТ тэмцэх банкны дотоод хяналтын хөтөлбөр, МУСТ тэмцэх талаар баримтлах банкны бодлого, журам, хууль болон зохицуулагч байгууллагаас гаргасан зөвлөмж, стандартыг банкны хэмжээнд дагаж мөрдөх, хэрэгжилтийг хангуулж ажиллах