Хариуцсан брэндийн хөгжүүлэлт хийх, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, нэр хүндийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх; Борлуулалтын судалгаа шинжилгээ хийж борлуулалт нэмэгдүүлэх үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх; Хариуцсан брэндийн борлуулалтын болон татан авалтын төлөвлөгөөг гаргахад оролцох Харилцагч байгууллагуудтай хамтын ажиллагааг нэмэгдүүлэх Төлөвлөгөө тайлан боловсруулах
Системийн бүтэц болон програм хангамжийн шийдлүүдийг хэрэгжүүлэх Техникийн дэмжлэг үзүүлэх, асуудлуудыг шийдвэрлэхэд Системийн аюулгүй байдлыг хангах Шинэ технологи, хангамж, програм хангамжийн шийдлүүдийг судлах Багийн гишүүдтэй хамтран ажиллах, мэдээллийг хуваалцах
* Хэрэглэгчдэд бараа бүтээгдэхүүний хэрэглээний мэдлэгийг олгох * Бараа бүтээгдэхүүн борлуулах * Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу * Ажлын 5 хоногт өдрийн 8 цагаар ээлжийн хуваариар ажиллана
Борлуулалтын стратегийг боловсруулах ба хэрэгжүүлэх Зах зээл, өрсөлдөгчидийн судалгаа хийх Борлуулалтын зорилтуудыг тодорхойлох, хэрэгжүүлэх Харилцагчдын сэтгэл ханамжийг хянах, сайжруулах арга хэмжээг авах Борлуулалтын тайлан, анализ бэлтгэх Төсөв, зардлыг удирдах, хянах Шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга зохион байгуулах
Брэндийн маркетингийн кампанит ажлыг удирдах Брэндийн имиджийг сайжруулахад чиглэсэн судалгаа хийх Брэндийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний зах зээлийн шинжилгээ хийх Брэндийн талаархи мэдээллийг олон нийтэд хүргэх Брэндийн судалгааны үр дүнг дүн шинжилгээ хийх Брэндийн идэвхжүүлэлтийн арга хэмжээг зохион байгуулах Брэндийн түншүүдтэй хамтран ажиллах
Хүний нөөцийн стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх Ажилтнуудын сонгон шалгаруулалт, сургагч, хөгжүүлэх үйл явцыг удирдах Ажилтнуудын гүйцэтгэлийг үнэлж, дэмжлэг үзүүлэх Хүний нөөцийн бодлого, журам боловсруулах Ажилтны харилцаа, хариуцлага, маргаан шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлэх Ажилтнуудын сургалт, хөгжилд чиглэсэн хөтөлбөр боловсруулж хэрэгжүүлэх Дотоод бодлогын хэрэгжилтэд хяналт тавих Хүний нөөцийн мэдээллийн системийг удирдана